2008年4月30日星期三

困電梯疑雲

頭先搭電梯回來又差D被困,電梯內有4個大人1個小學生,去到9樓第一個人出電梯,點知對門開左少少就冇開,電梯又唔郁,按一按關門佢又閂埋少少,用手推電梯門又冇反應,唔知點樣佢又開返門,我就問老公要唔要出搭另一部電梯,老公話呢部電梯今朝都係咁!唉~我唔覺既可能未訓醒!


好在冇事咋!唔係就係我出生以來第三次被困電梯喇!六合彩又唔見中喎!



C勒!今朝喉嚨有D痛,而家喉嚨開始有D癢癢地,應該就咳,唔通今次靠自己真係打唔贏,難度真係要去睇醫生?


今日細舅父做手術由朝早8點幾開始,足足做左8個鐘,我聽舅母與阿媽傾計話細舅父個癌細胞剛係個肝中間麻煩D,我諗可能要切好多先得,因為每日我都係見到佢地一陣,什至乎見唔到,加上呢2日晏晝我又走左,我又唔想問阿婆攪到佢唔開心,所以我都唔係好清楚細舅父實際情況。


肥仔OT收9點、娣婦唔舒服煮烏冬吃、〝四大長老〞都去左醫院睇舅父,所以得我與老公吃,雖然,阿婆滾左湯,不過得2個人,所以我地就出去食。我唔舒服唔想食熱氣野,所以簡左〝吉野家〞。



上年都買左條皮帶襯衫,但係唔多好用,想買過另一條好耐都又睇唔〝arm〞,頭先行去買〝吉野家〞時被我睇中左2條好平既皮帶。



我都記得幫朋友買左佢要既〝吉士粉〞,而我自己就買左〝無鹽牛油〞。頭先去第一間D〝吉士粉〞要煮,所以去左Miss到買,但Miss係冇乜packing好普通架咋!



尋日買晒材料預備今晚整〝雞批〞明天拎去朋友仔大顆兒一齊吃,不過,原來麵粉唔夠,老公幫我落〝惠康〞買又冇晒貨,激死~唯有放棄再過幾日整喇!


〝芒果〞~原本想用嚟整〝楊枝金露〞,但忘了買〝西柚〞,唯有吃掉它,呢個芒果都OK甜喇!



1 則留言:

  1.  你一講開困電梯,我即刻諗起我家姐嗰次唔單止被困住,架電梯直頭突然好快咁跌落下一層呀,幾恐佈呀,佢話呢架電梯咁跌法唔係第一次la......唉,佢話好驚好驚呀,因為佢住係廿幾樓架......
    [版主回覆05/01/2008 00:24:00]咁佢要同〝食蕉〞反應下喇!咁危險。

    回覆刪除