2008年4月15日星期二

架車係咁玩架?

早上帶阿B落街,唔知係咪眼訓唔肯落地行,
到左食完晏晝飯就好快訓左,仲訓左2個半小時。


晏晝見到阿B突然企左係架車seat位個內格到,佢企係到睇電視。



之後又爬左上櫈上睇電視,佢睇睇下又企起身睇好鬼危險。



我地到左Tea-time時,我比阿B自己拎住威化餅食食左1塊半,佢好乖冇整爛到。



朝早應誠左阿B晏晝同佢去〝惠康〞,所以4點幾通知娣婦我一陣帶阿B落街,
睇下可唔可以就佢既放工時間。


阿B係臨出門口先痾臭臭,所以娣婦比我早到,阿B訓飽又食飽,
所以今次肯自己行、跑,仲玩到唔捨得走添!係我與娣婦夾佢走咋!
返到去又要食生果喇!個口真係唔停架!



佢玩玩下又企入去架車既入格到,娣婦話佢有一排都係咁,
但停左一排架喇!而家又玩返。



1 則留言:

  1. 佢咁樣坐係代表 d 乜呢?? ....................
    咪就係型囉!! 有性格囉. 哈...
    [版主回覆04/16/2008 15:03:00]係代表佢百厭,佢有時真係曳到〝嘔茄〞~冇佢符。

    回覆刪除