2008年4月14日星期一

入神

今日房署嚟屋企維修,所以我就帶阿B與熊貓姐姐吃lunch。
今日我一早準備好就可以坐巴士去,阿B由上巴士企到落巴士,
我叫佢坐又冇反應喎!可能太留心睇野!



熊貓姐姐lunch食一點鐘,我十二點半已到到達目的地,坐坐下又扭計要出去。
我比餅、糖、果汁、電話、MP4,玩左一陣又唔得,最後出動埋我只係放係袋,
而未用既〝米奇〞鏡比佢玩先可以安靜得耐D。



阿B係坐車回家途中訓左,睇下佢訓得幾〝淋〞!
不過,落車時我抱佢起身整醒左佢,只不過訓左4、5個字到。



維修未完冇飯食,所以我地就過去肥阿哥果邊叫外賣吃,而阿媽佢地就落街食。



今日咁忙阿B緊係未洗白白喇!
過到去娣婦就幫佢洗白白,我緊係趁大好機會影下相喇!



阿B睇肥阿哥打機睇到幾〝入神〞好似佢玩緊咁!
仲拎住個搖控當手制好出力〝禁〞。



睇睇下~唉!衰豬係到〝卒腳趾〞。



佢D腳趾好得意架!好似D提子咁,粒粒都〝脹卜卜〞好大粒架!



娣婦都有野做掩護,唔知點降解阿B都知佢玩〝NDS〞,
阿B見到實要玩,最後都係比佢阿B玩,佢仲踩左一腳添丫!



晚飯就緊係自己食喇!



1 則留言:

  1. 卒腳趾咁馬蘭盧呀. 哈..
    [版主回覆04/16/2008 07:18:00]係lu~肉酸到死!

    回覆刪除