2008年4月16日星期三

卷曲睡姿

阿B朝早落街唔肯行我就同佢去左〝惠康〞行,由於我冇帶環保袋和打算買野,
所以阿B冇得坐購物車,不過咁仲好,因為佢週圍走,又攪下貨架D野,
佢仲想伸手入去摸凍櫃添!不過,唔夠高,又係要我夾佢先走。


返到屋企眼訓,我由11點幾就開始陪佢訓,又係我訓左幾覺佢都未訓,
然後開埋〝Noddy〞&食埋飯都唔得,我都知佢想要乜架喇!問佢要唔要奶奶?
佢點晒頭,食完奶我冇埋佢,轉頭睇佢就訓左,訓既時候差不多2點。



佢就係咁卷埋自己訓左喇!



霎下眼望落去阿B個〝老友〞好似個〝豪華團〞喎!睇真D係條片嚟既!



一個鐘後望一望佢就變左陣喇!



阿媽去街買野順手買〝麥麥〞比我地做Tea,我要整餸,所以遲遲都未食,
到我食時阿B見到又要食。佢食左一條薯條就開心到跳舞,
食第二條就〝拿拿聲〞擺晒入口再攞。



沒有留言:

發佈留言