2008年4月9日星期三

尋寶@老公生日2008

~又老一歲喇!不過,唔緊要有我陪你。



雖然,今日老公生日都要返工又係夜晚8點先來到我家吃飯,而我又係湊阿B,
晚餐又沒什特別,但我feel到老公好開心,
因為我送左佢最喜歡的〝龍貓巴士〞比佢。
老公唔好咁開心丫!唔係呢架丫!比你睇下架咋!



尋日到今日我都冇特別表示,直到今晚我趁佢洗白白就開始〝Big Plan~Part 2〞,
我用2隻double既公仔壓住張便條放係厠所旁的櫃上,
然後就收埋其餘7隻等佢自己搵勒!



佢白白完見到張紙望到實一實個樣有D古怪,我都知佢諗咩架勒!


我:你係咪以為舊果幾隻丫?


老公:係丫!(佢傻笑)


我:咩丫~新架!唔係舊架!


然後就開始搜索,我估佢最尾先會搵到既佢居然係第一隻搵到(第二行第二隻),
佢搵到5隻就以為遊戲完結,我話未完架!紙陣果2隻唔列入7隻內,
跟住不出一分鐘就搵齊喇!老公集齊後欣賞時發現‧‧‧


老公:唉!龍貓巴士有2隻一樣既?


我:係丫!仲有2隻都係一樣架,我都唔知係咪比人厄?


老公:幾多錢?唔好買丫嘛!


我:今次價錢可以買到之前2套,不過可能佢自己都唔知冇心既。起初都唔知買咩?咁橋星期日被我見到有呢套野,咪就買左佢囉!


詳細情況我就叫佢睇我個Blog暗地裡預備禮物@老公生日2008睇,
因太長篇我唔多講,佢睇睇下就笑〝都話我冇聽錯,
阿公係話旺角架喇!〞,我就大笑勒!然後,佢叫我行過去,
我知佢想做咩緊係唔行喇!應該係佢行過嚟架嘛!一D誠意都冇,
之後又借D意叫我過去睇下隻龍貓,算喇!我行過去佢就錫左我一啖勒!


我心諗~其實,較早前都有問過〝Blog友仔〞自己DIY一樣非常實用,
而且每日都會帶出街男女均合用,不過研究左一半,另一半未有時間研究。



之後我問佢係咪尋日已經知道喇?老公原來一D都唔知。尋日幫我係袋拎相機時,佢居然睇唔到有個A4size透明白色內面有張紙印左之前既龍貓小擺設,
等我仲擔心你冇驚喜添!真真奇怪~點解咁都睇唔到既呢?


老公話多左果2隻拎回公司擺,見佢睇得咁開心就問要唔要一套咁睇呢?
佢話唔駛明天先,我就立即開抽屜拎埋上次果D出嚟!
老公又笑話〝前晚你拆箱就係搵呢D野丫?〞,係丫。


我又問老公我叻唔叻丫?我趁你訓左就影相,老公係到笑,
我影到一點幾先訓架!跟住朝早趁你未起身將D相合併再印出嚟!
因我怕有重覆嘛!有得對好D,但點都係有~失敗。哈~哈~老公都讚我叻丫!
但又係我要提佢先讚我既!不過,好過冇喇!


我見好攰就叫佢訓先唔好等我,佢又係不出5分鐘就訓著。



我送左生日禮物比老公,又送份小禮比自己。


頭先開門發現隻手瘀左和有少少腫,老公問點解?晏晝開燈時,
自己唔少心〝鑿〞左落支三角鋁鐵角位到,整到時都係少少痛,跟住都冇野,
所以我都唔知〝鑿〞到咁樣。



1 則留言:

  1. 祝你老公生日快樂~~  最緊要身體健康, 平平安安, 中下六合彩, 馬仔, 麻雀仔, 日日都happy, 每日都咁愛你. 哈...
    [版主回覆04/10/2008 23:27:00]多謝~全部收晒!成你貴言!最重要係〝每日都咁愛我〞 。

    回覆刪除