2008年4月23日星期三

雅虎香港搜尋官方BLOG

今日我無意中發現到D野,唔知大家知唔知,可能有好多人都知(癈話),不過,我都想講下既!


近日我努力搵緊〝阿蘇〞、〝肥媽〞係〝有線〞教烹飪既節目,因為用〝Windows Media Centre〞錄節目個檔案好大,所以係網到搵到的話就delete左〝Windows Media Centre〞錄的。


我緊係用〝Yahoo〞搜尋搵喇!點知發現到原來〝雅虎香港搜尋〞都有一個
官方Blog〞,應該唔係成立左好耐,因為我睇最舊的文章都係2007年12月3日的,係Blog裡面有一篇介紹〝多功能「Yahoo!搜尋」〞唔錯架!


你知喇~Yahoo成日都有問題我緊係試下先喇!我試過〝計數機〞、〝單位變換器〞其他未試,但真係work架喎!仲好方便添,咁就唔駛成日週圍搵喇!


今次Yahoo就值得一讚喇!希望Blog唔好成日有問題就好喇!


沒有留言:

發佈留言