2008年4月6日星期日

滿載而歸

星期五,高達叔叔約左我地今日去旺角行街睇玩具。
尋日玩完〝Wii〞可能太過努力,所以今日大脾有D酸痛,上落樓梯都行得好慢,
有時仲要〝参扶〞添!又加上連續2日都夜訓早起,
攪到D骨都好痛行行下街頭都痛埋,行到晚上8點幾頂唔住吃左粒長效。


今日唔係齋行架!我地每個人都有買野架!
不過就買唔到尋日係肥阿哥家睇到的盒,阿嫂係〝愉景新城~DSC〞買,
我去旺角果間冇,售貨員話呢到冇家品,這點就係今日唯一失望既地方。


但出去前我將尋日既〝長法包〞變做〝香草蒜蓉包〞焗完後仲脆仲好味。



我係〝長法包〞上搽左〝香草蒜蓉醬〞,有D仲加左生蒜蓉包,
我仲拎埋出街一路行一路食添!咔~咔~咔~



我地係太子食完野就一直行過去旺角睇野。我係〝Clipper〞又有買野!
這間店又做緊全店半價。原本老公唔比我買這個〝麻袋〞,
佢話我有好多個環保袋,雖然,我係有環保袋,但唔多。


這個我可以除左當環保袋用,仲可以出街時當做手袋用,都只不過係16大元。


之前買過〝絲瓜刷〞,不過,用緊果隻大我滯同埋唔知點解黑晒。之後行左去〝吉之島~十蚊店〞~我和高返叔叔都有買野。



我地行到天都黑,經過有檔野叫〝肥媽〞係賣〝卥味〞。
N年前我、老公和熊貓姐姐經過想食,熊貓姐姐話雜誌都有介紹過,
但我地企左好耐都冇人理,遲過我地都買完走,咁我地咪走唔食囉!
前排都睇過電視〝香港筆跡〞有個食評家都有提過下。


今次我地食到喇!味道都冇什麼特別,食評都話冇咩特別,
不過就係佢兒時食的風味。



高達叔叔知老公喜歡巴士,就臨近老公生日高達叔叔就叫佢買架巴士,
佢出一半價錢,我地就行左去〝朗豪坊~80M〞買勒!



我成日都想買架可以開門既車比阿B玩,但係多數都係開唔到門既,
頭先係80M比我見到,所以叫左老公買。



我叫佢地行先唔好等我,因為我大脾好攰和酸痛要行〝傷殘通道〞,
我自己慢慢行影下相,我原先想影2邊花架!
但係個〝實焦〞企係到唔走,所以影得一邊咋!



望落去見到這2個野好靚,所以就落去影,中間果幅係我坐緊扶手電梯影架!
都算清楚喇!



之前係上面都睇到有好多銀色一舊舊野,落到去見到有好多展品。
原來係朗豪坊攪既〝朗豪坊12星企劃~朗豪坊x川端英樹星座模型展覽〞。



我見高達叔叔用電話影呢D貼係枱既貼紙幾靚,所以我又貪高興影下。



臨走我仲影左屬於我星座的〝處女座〞和屬於老公的〝白羊座〞。



走時先睇到朗豪坊出面晒Banner做宣傳這個展覽。




我地一見面就問晚餐食乜,直到而家9點幾都冇頭緒,
佢地企係〝朗豪坊〞食煙時見到對面有〝一壽司〞海報廣告,
就話去試但唔知好唔好食。我地行過左馬路後又見到〝星加坡餐廳〞,
阿姐比左張傳單我地睇!


佢地話唔知好唔好食?我話尖沙咀果間好食,
不過,呢間唔知,咁樣大家就上左去試試。



我食〝紐西蘭肉眼扒〞一般、高達叔叔〝美國羊扒〞OK,
而老公〝大蝦牛柳〞牛柳就勒,因為佢冇問老公幾多成熟就煮左全熟,
但肉質唔差唔係咁勒就〝Prefect〞喇!



我喜歡餐廳內的吊燈,基本上我都好喜歡懷舊野。



1 則留言:

  1. 你行咁耐緊係周身痛啦!!!!! 俾我都周身痛呀!!!!
     不過我諗你都行到一萬步, 哈...日行一萬步,聽講對身體好呀!!! 好矛盾呀.....又周身痛, 又對身體好....想點呀!!!!
    [版主回覆04/08/2008 01:00:00]好多時做人就係咁矛盾,不過,過得開心咪得囉!

    回覆刪除