2008年4月13日星期日

兵敗如山倒

今日去左熊貓姐姐屋企耍樂,不過,唔係一早約定,而係臨時約的。
佳因〝至Fit姐姐〞老公去左美國公幹幾日,所以佢回左娘家幾日,
佢同熊貓姐姐約埋食野講開,昨晚阿媽和阿哥返夜得自己一個人,
而隔離鄰舍又打麻雀攪到佢好寂寞,所以就臨時約〝開枱〞喇!


我要拎埋〝Notebook〞去,因為前日和尋日的Blog仲未寫,
不過,Notebook重老公唔多想拎去。我寫下又耍樂下咁喇!
不過,今日我與老公戰績真係不堪一提,慘不忍睹。



我地約埋一齊食Brunch,轉左去一間上次叫外賣等左好耐,
而熊貓姐姐常常幫襯的茶餐廳。我係我的湯意內夾雜左一條〝生秀鋼絲刷〞,
但D野食味道唔錯,如果下次要去我都會去。原本食完才向收銀講,
但係比錢時收銀講緊電話,最終都係冇講,
這次係我人生暫時第二次係茶餐廳食到有鋼絲刷。


我地去到熊貓姐姐家就叫我地去睇下佢個囝囝,
因為佢地將它的骨灰拿了回家擺放,佢地擺左係書房,前面仲放左罐貓罐頭添!
阿囝你唔會寂寞,因為你老豆成日都會係書房架嘛!


這幅相係相中相,因熊貓姐姐見佢地3隻一齊食野好得意,所以影左又曬左杷,
我見到咁得意又影下幅相 。



尋日阿囡成日都訓係到好少出動。



熊貓姐姐話佢而家開始要抱,以前佢唔駛人抱架!細B成日都係呢到行嚟行去。



睇下佢圈埋成個波咁,熊貓姐姐話佢係最肥果隻同埋甩得最多毛。



其實,我成日都想問熊貓姐姐放係電視櫃頂層的阿Pooh扇,
係咪我上次係日本送比佢既手信?尋日終於記得真係我上次日本的手信。
上次都係好耐之前,我都好耐冇去過旅行唔知幾時會再有機會去呢?



熊貓男(熊貓姐姐男朋友)剛打完〝War Game〞回來,
過左一陣就問我:「你係咪肥左?」,我老實作答〝係丫~肥左十磅〞。
晚餐都係叫外賣都係今朝果間,但上次和今日叫外賣都係好辛苦,
辛苦在落單果個要講幾次先明,我聽熊貓姐姐好似與她溝通得好辛苦。


由於熊貓男好肚餓,所以8點幾就叫外賣,我地order羅漢齋、洋蔥牛柳、
西蘭花鮮魷、椒鹽鮮魷、瑤柱豆苗5個餸,而每個餸就附送一個湯和白飯,
等左1個鐘有多才送到,打開時發現得4碗飯才知欠〝瑤柱豆苗〞一個餸,
但錢就冇收多到係4個餸錢。


我與熊貓男都肚餓,於是熊貓姐姐就打去追回,原來冇晒〝豆苗〞,
但又唔出聲喎!然後轉〝馬拉盞通菜炒牛肉〞,不出5分鐘熊貓姐姐電話響,
茶餐廳來電聽到佢地對話好似話老闆話唔過三十蚊唔送貨,
唔係掛唔送夾埋頭先果D夠有凸喇!我地在旁爭議,
但熊貓男2次都在旁叫囂場面,我話你唔去直接對話?
佢話咁樣仲好,我都同意,場面好攪笑~好似個大細路咁!



1 則留言:

  1. 灰色個隻同我隻老虎仔既絲咪好似樣
    [版主回覆04/15/2008 10:11:00]我朋友話佢呢隻貓係〝肥喵〞嚟!

    回覆刪除