2008年4月12日星期六

Mariokart‧Wii‧Deca Sporta

我有D唔舒服去肥阿哥家前去睇醫生先,早上肥仔有事,
所以我要湊埋阿B一齊去睇醫生。


今早上去湊阿B時肥仔同我講〝肥阿哥〞買左〝Wii~孖寶賽車〞好好玩,
娣婦都玩到〝咔~咔~〞聲。



睇完醫生上到去一陣就開始玩〝孖寶賽車〞,果真唔錯喎!買隻game送一個軑盤。



不過,唔一定要用軑盤先可以玩既,只要將個手制打橫都一樣架!



娣婦買左lunch比大家食,肥仔整完野都嚟埋!
而肥阿哥就與同事〝High Tea〞未返,
佢都有打返嚟問〝阿嫂買唔買Wii~DecaSporta?〞,
阿嫂話〝唔好買睇下其他玩家用後感先。〞,
之後肥仔打比肥阿哥讚助佢二蚊買Wii~DecaSporta。



阿嫂仲叫佢買〝肯德基~鬼馬芝士波〞回來,但係佢忘記左,只係買左新隻game,
佢仲想買多個軑盤又好似想買多2個手制,不過係唔記得左買〝鬼馬芝士波〞囉!
老公唔喜歡吃,所以我要搵機會買嚟食下先!


晚餐食〝元綠〞,但肥阿哥約左朋友食飯。大家都覺得無之前既game咁好玩,
九點幾阿B眼訓肥仔9點幾就回去,
而我、老公和阿嫂仍然留在這裡玩〝孖寶賽車〞。



1 則留言:

  1. 又有新GAME玩, 真係開心!!! 送埋個軑盤又幾搞O野喎.
    [版主回覆04/15/2008 10:09:00]係丫~不過果隻〝Deca Sporta〞真係唔多好玩。

    回覆刪除