2008年4月9日星期三

睡姿‧食相

今早同阿B落街時用電話影架!其實,另一邊佢隻手係插緊褲袋,
到我想影時佢就走人。



阿媽去〝7-11〞交電話費前嚟搵我地,交完就帶阿B去坐車勒!



呢隻就係尋日既〝寵物小精靈~小企鵝〞喇!



我地落完街返到屋企阿B就開始好眼訓,睇下佢訓到〝Pat Pat橈起〞,
佢成日都係咁訓,而且最鍾意就係趴轉訓同肥仔一樣。



近排我不斷拆〝拜年賀禮〞,因想清咁D位
今日拆左盒〝司各脫~軟糖〞好明顯係買比阿B食架喇!



阿媽專登買左2條魚、節瓜加淮山、時實比阿婆煲湯比阿B飲,不過,
嘩!D湯好腥丫!阿B仲飲飲下比我飲,阿B多謝喇!姑姑媽唔吃魚架。



開飯時阿B爬唔到上去自己個位到,於是就立即轉呔去另一個位。



一見到有飯食就即刻〝蔭蔭嘴笑〞。



阿婆一向都係唔可以吹風扇,阿B又標晒汗娣婦就同佢脫左件面衫,
可能只著住短袖衫好舒服,不停用手跟〝鑿〞張枱。



阿B乜你食到咁既樣架!個樣咁衰既!



嘩!皇帝式享受~丈丈餵飲湯、阿媽幫抺手、腳、面仔,
而佢自己就只係飲和〝棟高腳〞~幾寸丫!



1 則留言:

  1. 魚湯好飲呀, 乜阿b都怕腥o架, 哈... 想佢吸引d, 真係煲[鮮奶魚湯], 包阿b飲多幾次就肥肥白白, 真係好好o架!!!
    [版主回覆04/10/2008 09:11:00]阿B應該唔怕腥,佢飲左好多同埋佢都有食魚,不過,係我地3兄弟娣妹和老公都唔吃魚,亦都怕腥,這是天生都唔知點解?

    回覆刪除