2008年4月3日星期四

Windows Update真係咁重要?

前幾日知道阿媽呢幾日放假已諗好整麵包、蛋糕,我要重拾信心、再戰江湖,今日決定整〝全麥包〞,因為老公鍾意吃。


今朝7點幾叫老公起身時已覺週身骨酸痛~頸、肩頭位都腫左,之後再訓十點幾比〝One2Free〞短信嘈醒起身,早餐吃左個杯麵。老公電腦防毒軟件過期又要上網搵下,然後裝另一個,又攪下其他野。


我用新軟件掃到老公部機有一個病毒和幾個木馬程式,其實,我地都冇上咩特別網,我部機除波網外,兩部機上既網都一樣,但係我部機就冇事。


老公吃完lunch來電就話佢知電腦既事,佢話Windows 冇得Update係咁上下喇!因為之前老公係朋友個正版Windows 賬戶內買左一個分戶用,只要比3、4百就可以,但一個主賬戶只可以分2、3個分戶,所以一直都冇問題,直到好耐之前部機撞左野後要重灌,佢朋友話個account過左期,所以就要改用〝肥皂〞。老公提意買正版Windows XP,但要6、7百蚊咁貴,部機遲D都換架喇!而家買廠機仲好過砌,遲D等我搵野做換部新仲好喇!


之後我諗下又係喎!雖然,大家都係上同一樣網,但我部Notebook係正版Windows有得Update,所以冇事。平時見Windows Update都好似有update埋病毒、木馬、蠕蟲‧‧‧等物體。


這段過程歷時幾個鐘,期間我個肚由〝咕咕〞聲餓到冇聲,我都冇食野咩都唔埋想盡快攪掂全部野快D開工整〝全麥包〞。


我不喜歡這個包,因是鹹的,但老公話這款包係咁,雖然老公咁講,但佢都係唔鍾意這款包,因為太〝麥〞佢飲左半杯可樂來送這個包。今次都算半成功喇!都令我有返D信心。


原本尋日講好今日買〝燒味〞飯,但係老公開會遲左放工收左檔。老公提意食〝吉野家〞,但我決定食〝KFC〞,老公話佢自己睇下點先決定食乜,結果一齊食〝KFC〞,但你唔多舒服喎!老公話〝KFC〞排左20分鐘唔通再排多20分鐘去買〝吉野家〞呀!不過,我好擔心佢會病,因上次又係咁就病左。



2 則留言:

  1. 我都覺得全麥包無咁好食, 因為無咁軟, 不過就健康囉. 其實見 d blog友整法包都好正, 不過法包我都係鍾意食軟包多d, 所以法式包包都唔係好願去試.
    [版主回覆04/05/2008 11:33:00]我唔鍾意這個硬〝全麥包〞,不過我好鍾意食〝硬豬〞和法包加蒜容,好似有D矛盾添!

    回覆刪除
  2. 哈....唔矛盾, 不過有時買果d硬法包, 食到個口都損呀....所以一年都食唔到一次, 兩次.
    [版主回覆04/05/2008 13:56:00]我唔會齋食法包,一定要加蒜蓉我先食架 !細細舊所以都唔會食到口損既!

    回覆刪除