2008年4月15日星期二

眼花

尋晚老公洗白白,而我就努力整相、寫Blog,但眼皮不斷向下垂~好攰,
所以就係床抖下咁就訓著左,老公洗完白白我就醒,
老公話我隻眼〝豆雞〞仲要係好勁添!
兩隻眼珠好似黏埋一齊咁!
係丫~我眼花冇焦點睇唔清楚D野,呢個情況以前都係間中出現,
但而家出現既次數越嚟越頻密和嚴重,老公話可能我則身訓,
但係我坐巴士訓醒都係咁架喎!


其實,星期六睇醫生時,我都有同醫生講〝我成日都眼花係咩原因?〞,
醫生都唔知,不過佢話我咁後生呢個情況唔應該出現,
問我要唔要介紹專業醫生比我?我話比定卡片我先,到有須要時都有資料。



我坐係電腦前眼皮又再度下垂,所以又訓係床抖下又訓左,
在半夢半醒間覺得自己好似訓左好耐就彈起身問老公‧‧‧


我:點解唔叫我起身?


老公:你都係訓左十分鐘,諗住你訓多5分鐘就叫你起身。


我又係坐係到眼都開唔到又係床抖下又訓左,都唔知過左幾耐我想起身,但好攰。
老公叫我訓明天先整,我心唔肯,但身體頂唔到,
老公邊講邊將我移好又幫我蓋被等我訓,因我冇力反抗,所以都係訓左。


傍晚帶阿B與娣婦係屋企樓下會合,早上應誠左阿B訓醒晏晝覺後就同佢去,
同埋頭先聽到阿婆和阿媽話冇餸吃午餐肉,
而家午餐肉咁貴留返真係有須要時先吃喇!所以順便去〝惠康〞買餸。


我買左〝牛肉粒〞煮左個牛肉粒炒洋蔥



然後,炒埋我喜愛的〝空心菜~水〞就開飯。



今日細舅父和細舅母由鄉下嚟左,
因為細舅父上次做完手術後醫生話佢有〝肝癌〞,所以去左廣州驗下係咪真,
因為廣州有親戚識得個教授。教授話係初期〝肝癌〞都叫細舅父做手術。


上次個醫生寫左封信比細舅父去政府醫院做,仲要寫左係快症,
細舅父下星期二要再去醫院見醫生,再睇下佢既病情。


我有3個舅父~2大1小,阿公和阿婆都好擔心,因二舅父係97-99年前,
因〝肝〞有事而離開左我地,二舅父一發現到有問題已經冇得救,
整個過程都係好短。


2 則留言:

  1. 我爸爸都係呢個病,半年後去左環遊世界.....不過及早醫.....機會真係會好大,祝佢早日康復
    [版主回覆04/16/2008 07:24:00]我代細舅父多謝先!唔好意思提起你既傷心事,尋日已係醫院排期做手術,我都祝佢早日康復!

    回覆刪除
  2. 你係咪休息唔夠呀???  我諗休息多d應該會好d.
    [版主回覆04/16/2008 15:04:00]老公都係咁講,但我以前訓得仲少都唔會咁,應該係~吾老矣!未老先衰~慘!

    回覆刪除