2008年4月23日星期三

真係抵錫

我一向都話比細路〝激死又笑死〞,頭先就發生左件事冧死人事件。


今日阿媽拎盤教水幫阿B洗白白,阿B一聽盤聲就走去厠所昅勒!然後自行除衫,
但阿媽都未得,所以被我地阻止左,跟住大家就各自做自己野。


突然,聽到好大聲有野跌落地,轉頭一望原來放係木櫈上的〝法拉利〞跌左落地,
點解會跌落地?就係因阿B用雙手拎起左張木櫈行左少少,佢想拎比阿媽。
又點解會拎比阿媽?阿媽話頭先阿B除衫時佢同阿B講〝未得丫!未拎櫈丫!〞,
點知阿B轉頭就走去拎櫈,但我地都聽唔到阿媽講。



每朝阿B都鍾意睇〝國際台〞的Baby TV,
今日唔記得咩事我睇睇下轉左去〝有線兒童台〞睇下有咩睇?
點知做緊〝邪流丸王子〞,我與娣婦都話〝唔好睇,好低能〞,
但阿B可能鍾意睇呢!


娣婦行過話阿B發〝悔氣〞背住電視自己係到玩〝臭屎被〞,
因頭先阿B要奶咀娣婦要佢講先比,當然阿B唔會講,咁娣婦當然又唔比喇!
佢就係到扭,結果又喊又不停咳,係呢個情況下大人就要屈服喇!
因為都咳得幾勁下!唔知係咪阿B既策略呢?


我一轉返去Baby TV佢就望返電視,經過幾次驗証,
阿B係有taste唔睇〝邪流丸王子〞。



阿B十點幾自己睇睇下〝Noddy〞訓左,佢一訓醒就自行企起身係到笑,
然後行出騎樓拎阿婆個盒比阿婆拎野比佢食。



食食下又自己好乖坐係廳與騎樓的梯級上。



晏晝食飯時阿B拎左對筷子當鼓棍,近排佢一拎住2支野就會好似打鼓咁架勒!
於是我就比個曲奇盒罐佢打。



沒有留言:

發佈留言