2008年4月26日星期六

襯到絕

今朝4點半先訓,然後朝早7點半就起身,因為要整昨日未做的包,唔早D就唔夠時間,因為老公和肥仔都要返工,所以約左肥阿哥到。


記得我尋日自己唔小心整到隻腳嘛?睇下今日隻腳仲疼過尋日,與我尋日整既
藍蜂慕絲蛋糕〞D色幾襯~真係絕配。


今日疼傷了既隻腳唔知幾開始腳眼前的肌肉痛,到左夜晚回去發現腫左少少添!而家感覺就好似扭親咁!行或唔行都痛痛地。


老公話可能傷疼傷影響到,唔會掛?有可能架!因為踢波D球員傷左〝十字靭帶〞都會影響到果到,你疼傷既地方前少少就係〝十字靭帶〞,你仲要企左2日大坐喎!不過,老公話應該好快冇事,但明天去街你得唔得丫?



今日9點幾肥仔來電冇返工,佢想去我樓下的牙醫到睇!因為佢隻牙崩左。十點幾就帶埋阿B去老公家放低阿B,再自己去睇牙醫。我打去牙醫到落booking,但full左要晏晝4點幾~咁真係運吉勒!原本轉去睇阿媽果個,但阿B要跟肥仔出門口,所以要改期~唔知改到幾時,但肥仔係到又要黏住我唔跟肥仔,佢想出街,所以我有時單手抱住阿B又單手整野,複習既緊係放低阿B先整喇!


尋日整既〝雞批〞我又係用錫紙包住佢,因為都唔知用咩裝。



今日整既〝雞磨腿粒粒白汁包〞有3個我加左芝士,因我又見雪櫃得返塊,我仲請瘧一個比對面既〝C9〞食添!



睇下能見度幾低,空氣好混濁。



我入到肥阿哥書房霎時,下眼以為呢個櫃仔用嚟放紅酒,望真D原來係用嚟放相機架!仲有埋溫度幾〝Pro〞。



好耐都冇影魚喇!第一行第二幅相條魚叫〝寶石〞,佢成日都好似死左咁唔郁佛留係呢到。



肥阿哥影架!睇下~下面2幅相與上面的質素相比差幾遠。



2 則留言:

  1. d相影得好靚呀!
    [版主回覆04/27/2008 23:14:00]哈哈~多謝!

    回覆刪除
  2. 睇下隻腳仲有冇痛, 痛就去睇跌打, 唔係第時會風濕呀~~~
    你阿哥真係多興趣, 真係想悶都難.
    其實以前我都想買 D 咁專業O既相機, 不過太貴, 又太專業, 我早幾日約同學食飯都叫同學帶佢個專業O既相機出O黎俾我睇下, 嘩.......好高難度, 要影到靚相對我O黎講都幾難, 所以我都係用返半專業O既傻瓜機算啦.....
    [版主回覆04/27/2008 23:33:00]疼既地方冇,不過腳眼附近就隱隱痛,同埋隻腳好似有D歪歪地,唔知係咪心理作用呢?不過,老公話好快冇事。
    我都想玩下肥阿哥部相機,但太貴喇!有咩事就‧‧‧,所以我都冇問過。

    回覆刪除