2008年4月17日星期四

何時才完結呢?

尋晚吃晚飯時我同佢地講唔好再蒸豬肉比阿B,因為佢地話蒸完豬肉鞋唔比佢食,只比豬肉汁佢撈飯吃,每日都成十蚊豬肉架!而家豬肉咁貴,而且我覺得好浪費囉!我叫佢地不如拎D錢去助養兒童,因為尋日睇電視都係一日7蚊之嘛!寧願去做善事好過浪費吖!



今朝一早阿媽又同我講〝唔係企係到同阿B洗白白,佢未得架!〞,跟住我有少少怒氣講同阿B洗白白情況,佢同阿B洗白白都係用條濕手巾仔蓋住佢背脊咪仲容易冷親,條毛巾會凍架嘛!佢話唔會,我用花灑無時無刻都用淋佢架喎!


阿媽:又話咁快比短袖衫佢著?


我:唔係我比佢著架!尋日我都問肥仔阿B著得短袖衫未?佢都話未,但轉頭洗白白後又比左佢著。


阿媽:阿B身體夏天都要著長袖。


我:你地成日都咁呵護佢緊係喇!你估個個出世身體都咁好架!有D係練返嚟架!而家都盡量比晒你同佢洗白白費事煩。


其實,攪到我好似要將阿B變鐵人咁!我平時意思想佢學獨立下,自己學下幫手,所以屋企有人買左野返嚟!我都有叫佢幫手拎下D輕野,然後讚下佢或者比野佢食已經好開心,有時叫佢幫手掉垃圾,佢識分騎樓閘開左就會將垃圾掉係廚房的垃圾桶,冇開閘就會掉入廳的垃圾桶內,有時佢見到有野不理有用或冇用都掉入垃圾桶,老豆就叫唔好再叫佢幫手掉野入垃圾桶,我都冇理佢。


佢著少D衫等佢自己身體去自動衡溫,例如:好似發燒咁用比佢體溫低少少的水幫佢洗白白,正如著衫天氣熱咪比少件衫佢著,都冇咁易冷到,佢後頸暖就可以喇!連醫生都係咁講,佢地唔係既唔理佢後頸暖定凍,總之手凍就一定要著衫。



我剛剛又〝火山爆發〞,我叫左老公打比肥仔同佢講我〝唔湊阿B,以後都唔湊〞,老公叫我〝唔好咁喇!算喇!〞,但係我真係忍唔到。


我有一個問題〝若然每日都有幾個或一、二個人話你做呢樣唔〝arm〞、果樣唔〝arm〞,仲要係一日內講幾次,什至乎幾日都係重覆一樣野、隔日或隔幾日又再重覆,咁你會點呢?我有解釋過,但佢地聽唔入意,腦裡只得佢地自己果套,咁樣〝佛都有火〞喇!


我承應自己係〝惡〞,但以前唔係咁,點解而家會咁?因為以前我想〝先發制人〞,我惡D佢地就會冇咁多野講,久而久之就成一個習慣,而佢地都習慣左仍然有好多野講。



頭先阿B喊,我見到咪影佢囉!阿媽就話:「都唔知你成日影佢做乜?喊到咁肉酸都好影既?影到佢時運都差晒!」,佢又重覆講左幾次,我火都嚟勒!我好惡咁講‧‧‧


我:咁吧弊咪湊晒佢囉!成日都係咁!我一陣走唔湊喇!明天開始以後都唔湊阿B,你自己搵人湊,你唔好話我無情。


阿媽:你直頭係無情喇!


我:我咁都叫情,我湊阿B係義務,我湊佢冇左D時間、又有說話聽、又要用錢~車費、早餐、有時買下野比阿B(我自願),你唔好再話我整病佢。


阿媽:你湊埋今個月,下個月開始你老豆唔返工,你老豆湊。


我:我寧願去搵野做。


其實,大家都知叫老豆湊咪即係等於〝無〞。肥仔了解左情況後就決定每日湊阿B落去比我,咁我可以唔駛上嚟!


雖然,我係義務湊阿B,不過,我、娣婦、肥仔出街佢地都請我食飯,有時娣婦都會買野比我食架!我覺得義務好D,因為責任感冇咁大吖嘛!個人會free D。


我都知我唔應該咁惡,但係〝火遮眼〞~真係忍唔到,這些時〝何時才完結呢?〞


沒有留言:

發佈留言