2008年4月18日星期五

蜂蜜蛋糕~完全失敗

尋晚漏夜跟〝Blog友仔~Grace〞整靚靚〝蜂蜜蛋糕〞,但我整左2個都失敗左。
其實,我心中有數,所以今朝切開睇到一D都冇失望、驚訝!
大家想知點整可以去〝Blog友仔~Grace〞到睇下。


兩個〝蜂蜜蛋糕〞都實到可以〝掉死狗〞,
望落去都唔似蛋糕一D麵粉質感都冇。可能問題出於未打到雞蛋好似漿咁(滑)、
攪粉時攪得太耐將泡泡都整走晒,個蛋糕模我倒扣左成晚都唔甩,而個錫紙兜一扣就甩喇!做完賽後檢討後,有時間再試過。



我去完街寫寫下Blog諗起明天去肥阿哥到冇時間整包整餅,
又記起〝Blog友仔~Grace〞〝蜂蜜蛋糕〞好易做,所以就立即去開工。
我開工時都十一點幾怕嘈住人,故打左一陣都唔滑就求其將其他材料攪埋,



我都冇等第一次既結果就開工做第二個,第一個我焗左3次25分鐘先熟。
我用手指按一按就有好多油浸出,攪到成手指係油,
後來我焗第二個時再一齊焗就冇呢個情況出現勒!



第二個,我打左好耐都係得泡,於是放棄就將其他材料撈埋一齊。



焗完第一次25分鐘唔熟表面仲係白雪雪就較大幾度火焗,
點知一陣就焗到表面咁既樣喇!於是我就加張錫紙係面再焗,
都唔知焗左幾耐先熟。



1 則留言:

  1. 睇起o黎應該係蛋打得唔夠耐, 你試下下次再做就將 d 蛋打耐d, 打到用膠刮[new]d 出o黎睇o既時候, 個膠刮個頂頂會見到 d蛋漿慢慢咁流, 而蛋漿面仍然會睇到有紋路係度慢慢消失, 你睇果個台灣網個女人教, 佢有講點是係打得好o既蛋漿. 應該可以幫到你. 
    [版主回覆04/19/2008 15:42:00]我都覺得應該係打蛋方面出左問題,我睇左段片喇! 我應該掌握到D要缺,多謝你!

    回覆刪除