2008年4月5日星期六

Wii~破記錄

5 March 2008


尋晚叫老公搵左肥阿哥和阿嫂問〝今日可唔可以去佢到?〞,佢地冇問題,
但肥仔要〝OT〞,而娣婦就帶阿B回娘家吃飯,咁就得我與老公去。


我係早上用尋日用剩的麵種做左長法包硬餐包
不過,未試食過唔知好唔好吃,但係個皮就冇街買的咁硬。


麵包係焗爐焗緊時,我係廚房洗野聽到老公大叫〝D包發到好大丫〞,
等我以為咩事?D包係咁架。



我本想整埋蒜蓉包去肥阿哥到,,由於時間關係冇整到,
只係拎左尋晚整好既白汁雞包芝士包&雞批



望下個鐘已經4點幾,所以老公就係樓下茶餐廳買左外買食埋先上去,
我一聞〝乾炒牛河〞就知唔係老闆炒,老公話係丫!剛見老闆出去送外賣。



老公受上頭吩咐要問公司個〝Part-time〞D野,不過,要用〝SMS〞溝通,
因為佢係〝聾啞人士〞,但老公睇到佢回覆唔多明佢講咩?
又怕佢好似上次咁抱埋BB返工司傾,而佢又住係我家附近,所以就約左出嚟傾。


我地見面後老公同佢講我想見佢個BB,所以佢就回家抱BB出嚟!
嘩!BB只係著件薄棉夾乸衣,見到佢隻脾一節節~幾勁丫!佢話阿B好黏身,
佢唔係到就會喊。我抱起阿B不出5秒就喊,我〝愷〞佢停左1、2秒又喊,
最後都係比番佢。之後我都有同BB玩,BB仲同我講野添!BB骨好硬,
因為我抱佢只感覺到BB隻頸軟,其他地方都好挺直而有力。



我地去到肥阿哥家就比阿B既短片肥阿哥,仲叫佢睇有D好攪笑架!
真係笑到佢地碌晒地。


頭先睇短片時肥阿哥話比2隻〝鮑魚〞我自己整嚟食,我話唔駛喇!
佢話有好多,但係老公家個雪櫃係原本有係單門四方細雪櫃,
所以我地搬先要買雪櫃,但個雪櫃唔知點解放雪糕會溶晒!


跟住就玩〝Wii〞,每次玩老公最想知就係我有幾重。
今次肥左成6磅幾,但可能唔止,因為我簡左厚著減2.2KG,
我都要諗下辦法攪掂我D〝BB脂肪〞先得。


今次我破左〝左右轉呼拉圈〞、〝滑雪~高級〞、
〝碌波波~高級〞3項記錄,〝扮企鵝~吃魚〞我有2次差少少就破記錄,
若果唔係唔小心跌左落既話就‧‧‧~激死。


我通常太耐冇玩既野會唔記得點玩架嘛!
但估唔到今次停左咁耐冇玩,成績會仲好過之前添!


阿嫂係第一個試雞批,阿嫂脫唔到模索性用叉食勒!
而老公亦都不能脫模,我尋晚都可以脫到模~可能凍左。



突然,我聽到肥阿哥話開冷氣,吓!開冷氣?我都覺得熱,
但仲可以接受,阿嫂話尋日已經開緊冷氣喇!


晚餐唔知食乜?叫外賣又唔知吃乜?大家都冇意見底下阿嫂就話煮麵勒!
後來老公介紹上次〝濃心~泡菜麵〞好味,阿嫂話不如一陣試下,
老公就落左去〝惠康〞買。



阿嫂比左盎〝XO醬〞我,而肥阿哥執屋時執到有個〝Pingu〞袋又比埋我。



之前肥阿哥結婚話要減肥借左我條腰帶去用,而家執屋就還番比我,
仲有個按摩器肥阿哥見我放係屋企冇用,所以借去一用。佢問我按摩器用唔用?
我話成日都唔記得用~你唔用比番我先,原本佢想比番我,但佢跟手又開左用,
用用下又話好舒服,最後都係冇帶佢回去。



頭先肥阿哥買定〝朱古力奶〞預備明天比阿B飲。



肥阿哥同事去泰國買左一個〝汽水匙〞比佢,但跌爛左,佢上次去泰國買返!
我係廚房雪櫃見到這個〝汽水匙〞好得就影。



雪櫃仲有這幾條魚。



食完飯我叫老公打一陣〝Call of Duty 4〞先回去,
點知佢愛不惜手一打就打到零晨3點幾,我都怕阻住肥阿哥和阿嫂休息,
所以之前都有暗示過叫走都冇反應,仲要我〝晝晒公仔晝晒腸〞叫佢先走。
坐電梯時問佢〝你係咪唔捨得走丫?〞,係丫~都有D唔捨得架!
我諗唔係我叫佢走都唔知幾時走,我明天仲要整包架嘛!
又約左高達叔叔行街喎!哎‧‧‧。



頭先老公打機我無聊得滯咪同公仔影下相囉!



沒有留言:

發佈留言