2008年4月8日星期二

暗地裡預備禮物@老公生日2008

這篇要暫時列為〝私人先〞,到左明晚先改為公開!
因為老公有時間就會睇我個Blog架喇!佢一睇左就會〝事情敗露〞,
原因這篇係關於我秘密地去買左份生日禮物送比〝老公大人〞架!


今日為左老公大人的生日禮物就對佢講左個〝善意的謊言〞,
其實,我地都有好多年冇送生日禮物比大家,因為唔知送乜,而且又要嘥錢,
但星期日我地與高達叔叔去旺角睇玩具,
我發現前幾年我係網〝Bid〞左套龍貓小擺設送比老公做生日禮物,
原來仲有幾隻架喎!



我年年都有諗過買生日禮物,但真係唔知買咩好?今年我知送咩喇!
咪就係送佢地囉!然後我就進行我既〝Big Plan〞喇!
尋晚趁佢訓左我偷偷影左之前的龍貓小擺設既相,今朝print出嚟咁就唔會買錯喇!



我晏晝攪掂阿B就自己一個人約一點係屋企坐巴士出〝美孚〞再轉巴士出旺角,
因為美孚架巴士落車行幾步就到,屋企架巴士大熱天時要我行幾條街好辛苦架嘛!
但去之前忘了打比老公,因為我知佢食完lunch一定會找我就好易〝穿煲〞,
記起時已經係美孚開始上車,所以都係唔打喇!巴士有廣播。


我去到旺角行勻整個商場得唯一一間似係,
但未開我就打比高達叔叔再證實我有冇去錯地方,答案係冇去錯架!
我叫左佢唔好同老公講,然後我就好〝肉酦〞去問對面間舖通常幾點開?
多數而家開左,不過有時就會晏D,我都不敢多問。


我心諗而家都係2點多D去邊呢?突然〝叮〞我又可以去行〝吉之島~十蚊店〞喇!今次老公唔係到可以慢慢行,心情都唔會咁緊張和〝掹癐〞一定好暢快。我行行下唔知點解想睇下個電話,咁先發現我手提條線仲係轉左回家,跟住打比老公就出事喇!


我:你有冇搵我丫?


老公:有丫!我打左2次;第一次打你家電阿公話你帶左阿B落左街又話阿婆同阿B訓覺,唔係好明佢講乜!第二次打你手提又話你出左旺角。


我:我忘了飛線出嚟!咩丫~阿公聽錯喇!佢撞聾架嘛!我幫阿媽去左荃灣整野。


真係唔好意思〝屈〞左阿公撞聾聽錯添!好在阿公真係撞聾和講半鹹淡廣東話咋!



今次係〝吉之島~十蚊店〞買左盒〝咖哩磚〞想遲D自己整咖哩,
又買左枱布影相用既,而且買左2個兜碗整酥皮湯,我成日都想整,
但買果D碗又貴,我問左吉之島店員得這款可以入焗爐,星期日已想買,
但好似細左D,又怕今日唔買遲D又冇,咪買定先囉!



頭先高達叔叔來電問我搵唔搵到,行完都3點幾就回去間舖開左,
佢地原來係開3點架!我講出我既需求,佢本想叫我自己執,
但係我怕整爛就請佢幫我執,然後我比錢。



返到屋企影相才發現有2隻係〝Double〞左~激死!佢有叫我check下,
我已經check到有2隻已經重覆out左,然後佢拎去〝cashier〞枱再比錢,
我大安旨意〝double check〞應該冇問題喇!加上我信佢,唔可以話佢欺騙我既,
可能佢都唔知呢?不過總係覺得蝕左囉!



夜晚陪阿B去睇醫生時,我都叫左肥仔和娣婦唔好穿我煲丫!


我一直都掩飾得好好簡直係〝天衣無繨〞,但係〝百密一疏〞,
令到件事好似揚左,最衰都係自己叫老公幫我係個袋到拎相機,
應該比佢見到我放係個袋內的龍貓小擺設既相,上次我都有叫佢睇下,
所以佢應該估到。


頭先見佢再提晏晝電話件事時有D奸笑

,唔知係咪自己心理作用呢?
同埋佢好少將舊事重提,所以應該有D野,
但我唔理繼續扮〝傻〞囉!唔係咩丫


我回到家阿媽買左嫁女餅回來,我和老公在嫁女餅中最喜吃嫁女蛋糕,
所以我專登拎左一個比佢,由於咁樣我都係係屋企食左少少咋!留番比其他人食。


晚上老公食飽飯都和我一齊吃晒個了蛋糕。



沒有留言:

發佈留言