2008年4月2日星期三

左〝騰〞右〝騰〞@2008愚人節

1 April 2008


這2個是日晚餐為左材料真係買得艱辛囉!起初都係諗住煮〝麻醬洋蔥炒肥牛〞一味,不過,今次買唔到肥牛改用〝牛肩扒〞切絲。



後來再煮多個〝蠔油牛肉〞。




今日係〝愚人節〞,這個〝愚人節〞好忙,因為上2個星期係〝惠康〞好難買到肥牛煮餸,所以今日9點幾就與阿B落左〝惠康〞,入到去好似阿媽尋日咁得返一pack扇形肥牛要成三十幾蚊。我就去問店員‧‧‧


我:仲有冇肥牛、幾點會返貨?


店員:今日未返貨,平時呢個鐘數已返貨,但有時都會11點幾先返貨,不過,唔知肥牛會唔會返貨。


咁既情況我就決定12、1點到再嚟過,記起阿婆話而家雜貨店冇一盎盎豆豉要成日買,所以我就買包豆豉,咁就唔駛兩手空空出去咁〝樣衰〞喇!


尋日阿媽都已經話〝惠康〞冇晒米,得返D好細包又唔係煮飯既米,今日我睇到個米既貨架真係〝從未如此空檔〞。


出到去經過停車場見到〝惠康〞架送貨車已到達,不過,D貨都冇咁快上架都係一陣再嚟過喇!我等到11點幾就帶埋阿B去買,凍肉櫃係入口處旁,所以我一眼就見到與剛才一樣〝心中有數〞,但都即管去問下店員先,答案早已心知,於是就買左〝牛肩扒〞煮〝麻醬洋蔥炒肥牛〞,不過,要自己切絲。



行到去蔬菜部見到菜心好似菜心苗就走去睇下,咁就煮多個〝蠔油牛肉〞,我要十蚊幼條D既菜心,跟住菜檔阿姐就提意我食菜心苗,阿姐就係包好既一堆菜中拎左最後2包都係$9.5既比我簡,而心諗頭先pack牛肉咁大舊唔駛另外買切少少就夠喇!



5點幾我預備晚餐時覺得頭先舊牛肉又好似唔多夠喎!上次煮〝麻醬洋蔥炒肥牛〞肥仔慊少都係成pack炒洋蔥喇!於是我又再帶阿B去〝惠康〞睇睇再買先,佢就開心今日第3次落街~好在佢都肯自己行,如果唔係就唔帶佢去架喇!我地唔係只去〝惠康〞,仲有週圍行下架!


貨架都係冇變過,所以唔駛點睇簡多pack鮮牛肉就走人,不過,兩次都要買夠五十蚊,因為要儲印花嘛!經過米貨架見到有幾包米應該返左貨,不過,都有幾個客人圍住,我見到原來米減價好似平均都減十蚊,再加上遲D會加價,怪唔知得冇晒喇!


今晚這2個餸個汁都係唔夠杰比之前失色,因為我怕唔夠汁又唔敢煮咁杰,等我下次教多少少汁,咁就Prefect喇!


沒有留言:

發佈留言