2008年4月16日星期三

激氣晚餐

今日整〝五花腩〞過程,老豆同阿媽不斷你一句我一句,識又唔做成日都係得個講字,煮完又呢樣果樣,攪到我好煩,以我性格緊係有〝爆發〞喇!詳細內容唔講喇!總之我講左今晚後最後一次以後唔煮,其實,我成日都係咁講,最尾都係有煮,食飯時我地都冇野勒!



今朝同阿B行〝惠康〞見到有白菜仔,老公好鍾意食〝蒜容白菜仔〞,今晚就用上湯煮佢喇!


仲有雪櫃有2舊〝五花腩〞,但我唔識煮,等我上網搵下先,之後煮左〝簡易梅菜扣肉〞。



煮煮下先發覺,今晚得我一個冇餸,因為以上2樣野我都唔吃,不過,唔緊要等我煎隻蛋先。



2 則留言:

  1. 唉........算啦. 我阿媽阿爸咪又係咁, 我煮完出o黎好多時都會俾意見, 好食就好地地, 唔係一陣又話呢一話路, 我老豆係講得多果個, 所以佢一講我就叫佢下餐你煮啦, 咁佢就唔出聲o架啦.
    [版主回覆04/17/2008 21:07:00]佢地食完有時都會彈三彈四~我實會唔高興喇!而尋晚個問題係未食就彈、又叫你點整、話你應該點整,呢到先谷氣丫嘛!識煮又唔煮,有時我都知自己煮得慢,都快手快腳煮,但阿媽就會話我煮得慢,又呢又嚕~真係激到我彈下彈下。
    這些問題已出現左N咁多年,冇得改,雖然我喜歡煮餸,但又好怕煮。

    回覆刪除
  2. 算啦, 就當係練 EQ囉. 哈...百忍成金, 你就快有金啦...
    [版主回覆04/18/2008 00:20:00]但我成日都會中途跌左舊金呢?都唔知幾時先停~

    回覆刪除