2008年4月28日星期一

環翠邨@第一次

今日拎左封信我唔知阿媽佢地知唔知?不過,我就冇提過呢件事,費事煩。


上星期我與老公都講緊公屋輪候都已等左3年有多喇!幾時會派屋呢?朋友亦都有問過我,因為佢地都覺得〝等得太久〞,但我都唔知。我都有親身上去房署問過與我每次打去問答案都係一個字〝等〞!


自從與同屋住一家分開住之後,我申請公屋的通訊地址改了去肥阿哥家,因為申請公屋的通訊地址唔可以再寫回公屋,所以老公講過會唔會因為通訊地址係私人樓,所以遲D呢?



尋日肥阿哥致電給肥仔話我房署有信,心想莫非係第一次派屋,咁我就打比肥阿哥叫佢幫我拆開睇下。唉~真係丫!派邊到呢?肥阿哥睇緊,我好心急。從肥阿哥口中聽到後彷如〝晴天霹靂〞,雖然,我係申請〝市區〞包括九龍、香島,但估唔到派〝柴灣~環翠邨〞,聽到都幾失望。


老公聽到第一個反應係〝住天水圍、屯門既人老遠都會走去果到跳樓架喎!果到成日都有人去跳樓〝陰氣〞好重〞,但佢一D都唔覺得出奇,亦無失望,因為係電腦派位,但係我唔係好接受。


之前我地係申請擴展區,若果派〝屯門〞、〝天水圍〞、〝東涌〞我都接受到,因為係我意料中事,而且我一D都唔覺得遠除〝東涌〞,交通仲方便過我屋企,不過老公嫌遠和車費貴。



我冇諗過申請市區,而我地現住新界估唔到會派香港,香港區咁細冇人申請公屋咩?仲可以有屋比香港區以外既人,我與老公都係黑架喇!連第一次幫我地做審查既房署職員都話我地黑。


之後肥阿哥來電問:「點解簡市區?唔簡屋企附近?」,市區老公返工方便,肥阿哥話份工唔會做一世架嘛!住就會有排住,但老公都唔會轉工除非比人炒啫!


高達叔叔話〝你住天水圍咁遠咪冇朋友去你屋企?〞,咁我可以去人到啫!若然係咁佢就會拎返副模型走,咁又係對於佢地個個都係住九龍的人來說又確實幾遠既,但我一D都冇問題喎!



我地都唔會接受〝環翠邨〞,因為好隔涉唔多方便又多人跳樓,並且我不喜歡過香港,更何況要我住,但唔接受這次派屋要回去〝環翠邨〞辦手續,老公話太遠問下可唔可以去〝樂富〞辦手續。


今次的派屋除地點外,租金和樓層老公應該會喜歡,因為只是9百幾蚊租,而且住2樓,但我不太喜歡住咁低,因為冇左私隱。我發覺今次好得意派2樓仲要係22窒,即是係222室,仲要由2008年5月22日生效,嘩~有好多個2丫!


唔知幾時會派第2次呢?同屋住好似成大半年先派第三次,但我朋友4、5個月就派第三次喇!不過,都好有第一次起碼都有D希望丫!而家希望我都可以好似我朋友咁咁快就好喇!


2 則留言:

  1. 香港區又真係遠o左d, 而且二樓都唔係太好, 好多蚊蟲, 仲有多數第一次都派得唔係咁好o架, 第二次應該會好d, 希望第二次可以派到個好單位!!!近返你d屋企人就更好!! 祝你下次會合心水啦!!!
    [版主回覆04/28/2008 23:24:00]多謝你常常的支持、鼓勵!有好消息話你知丫!

    回覆刪除
  2. 我第一次上來 , 多多指教 ! 我減左 18 磅 , 得閒上黎我個 Blog 睇下喇 !

    回覆刪除