2008年4月26日星期六

一啖溶化

今朝十一點到肥仔帶左阿B來老公家,仲比左今朝影既相我睇添!



我知阿B嚟就拎定之前老公話比阿B既巴士比佢玩,佢玩到好專心,
但可能車門唔識自己關門,所以只玩左一陣。



跟住見佢扭計唔知係咪肚餓,所以我就比我前日整既〝雪球〞佢吃,
起初都係佢自己要拎住咬,但咬咬下就全粒放左入口內,
冇吐回出咁就將〝雪球〞溶左喇~個口真大。



呢架車係肥阿哥晏晝時買的。



睇下又週圍〝禽〞嚟〝禽〞去!



阿B都夠鐘訓晏覺喇!阿嫂拍拍下就訓左。



訓醒覺就抓腳,仲用張〝臭屎被〞卒腳添丫!



唉~好悶丫!都冇我份玩既?



開餐喇!阿B聽到肥仔食麵時〝殊殊〞聲就笑得好開心勒!



食完野睇波唔多〝arm〞阿B,所以又走去攪娣婦勒!



以下既相係阿哥用佢部比我專業既相機影!




1 則留言:

  1. 話咁快阿B又剪O左頭髮!!! 好爽呀!!! 
    佢呢 D 相笑得真係好開心喎!!! 笑起O黎仲好靚仔呀!!!
     
    [版主回覆04/27/2008 21:53:00]佢有時好蠱惑架!唔正面望住你會用對眼〝裝〞你架!

    回覆刪除