2008年4月22日星期二

禮讓失傳

今日娣婦喉嚨痛冇返工睇醫生,醫生話遲D去睇D痰就會變色就弊架喇!而阿B就〝氣管炎〞,醫生話阿B唔好接近D煙和花,所以娣婦離開醫院後就通知肥仔,叫肥仔〝同老豆講,若然姑孻講又會炒大鑊架喇!,因為講講下我可能又會好怒氣,老豆又可能會話我針對佢。


其實,除老豆外所有食煙人士都會去廚房開抽氣扇,但老豆就係騎樓個窗到食煙,雖然,一邊窗已關上,但D煙灰都會吹回屋中,有時D煙我坐係廳都會聞到。


我諗既然去荃灣就順便去〝橘子〞買野和去行下〝吉之島~十蚊店〞買個箱仔放我烘焙材料。我一心想由〝廣安〞行去〝荃灣廣場〞,因為都唔係好遠,有時間中同〝熊貓姐姐〞食完都係抱住阿B咁行過去。我行到中途才記起忘記問下娣婦有冇問題,娣婦都覺得遠想搭的士車,但坐的士又近得滯,而附近唔多熟好似冇車搭。


我地繼續行,行行下見到有個小巴站個牌寫住可以去到〝荃灣西鐵站〞,於是停下等車,好快有車喇!中途有個站剛巧係娣婦個西醫附近,所以我地落車娣婦去睇醫生先。診所多菌,所以我就帶阿B去〝橘子〞買野,行去途中差D〝趴街〞。


我與娣婦行到診所分手後,抱住阿B繼續行,行行下我踢到D好硬既野,繼而係我右手邊身後有個與我差唔多高既肥仔閃出嚟!原來我頭先係踢到佢隻鞋,嘩!踢到我隻腳既舊患好鬼死痛丫!佢冇理由睇唔到我抱住個小朋友,我就話睇唔到佢啫比阿B阻擋左我既視線,因為我都係係我右手邊抱住,而且佢又係從我右邊身後閃出嚟既!雖然,佢行左係我前面,但佢有停低轉身睇野,因為佢一句〝對唔住〞都冇講,所以我一直望住佢囉!但我目光並沒存在憤怒,只是平常的目光。



我見已11點幾阿B可能肚餓,所以去完〝橘子〞就去左〝山崎〞買〝11蚊~8個〞蛋糕仔吃。



然後,我行回診所找娣婦,行達診所門口就致電比娣婦,唉~有2個Miss Call係娣婦架喎!原來娣婦已到左〝橘子〞樓下,哎呀!捉迷藏添!咁樣就約左係〝佳記〞等,再一齊行去〝荃灣廣場〞。


嘩!熱死人喇~可能真係年紀大左,加上抱左阿B成個星期隻手好攰,之前問過娣婦帶唔帶BB車?娣婦想一想後不帶,去到〝荃灣廣場〞就租車。


入到去〝荃灣廣場〞真係天堂與地獄,因為條街好熱。我地租左BB車後就去開奶比阿B吃。今次去到〝十蚊店〞冇我想買既野,於是就去左〝日本城〞,其實,我都諗今日同阿B行去隔離村〝日本城〞買個箱仔,但呢到又有〝實惠〞等我格左價先買。去完〝日本城〞再去


我係〝實惠〞搵到個比日本城好箱仔,要買既野都買晒,所以就回家。



我行去搭車時又係我身後的右手邊有個人閃出嚟!於是我就同娣婦講返頭先差D〝趴街〞事件佢知,點知佢又話我知頭先我係〝十蚊店〞睇野,佢推阿B週圍行,居然見到佢推住BB都冇人讓路比佢,若然以前好少呢D事發生,以前D人見到有小朋友都會讓架嘛!


若然,因他們這樣的行為而有任何損傷會點呢?哎~真係〝一代不如一代〞!


沒有留言:

發佈留言