2008年4月11日星期五

我和老公與老爺有個約會@大嶼山寶連寺 (下集)

前提請到:我和老公與老爺有個約會@大嶼山寶連寺 (上集)


我地食完齋之後就週圍行下,行到〝大雄寶殿〞前就開始誦經廣播,
係我身後有一隻狗行過來,然後走去〝寶殿〞前的植旁站立再慢慢坐下,
我仲見到聽聽下肅立。



我地帶左老爺行完後就向〝大佛〞出發!



近鏡影下〝大佛〞既前、後、左、右先。



比錢或購票後入〝大佛〞睇完舍利子出口兩旁,〝大佛〞的座蓮刻有子架!



係〝大佛〞上比我見到有隻〝班鳩〞。



行完落返去售票處老爺睇〝大佛〞Postcard,老公睇到就買左pack比佢,
然後又買比pack比阿婆,因為張藍色卡仔全個〝大嶼山〞都冇晒。



行完〝大佛〞又行去〝心經簡林〞,在路邊有種草藥叫〝半邊〞係老爺教我架!
佢話係用嚟〝駁骨〞,不過仲要加二十幾種草藥先可以。



我地未到目的地就折返,因為天黑同埋唔知行幾遠又唔識路。



這隻〝稻草人〞係好多地方都會見到架!仲有好多不同款添!



然後,我想吃〝山水豆腐花〞以前係巴士站的檔仔有架嘛!
但睇極都唔見就問下喇!點知而家唔准買只是可以去〝寶蓮寺〞食。
唯有入去食喇!仲有食左一D小食,之後又買左個風車比阿B玩,
係簡風車時睇到有兩隻〝班鳩〞打交。


原本豆腐花、小食都影左相和〝班鳩〞打交都錄左架,但唔知點解唔見晒。



我地就去行市集和順便坐纜車走人,但點知都係冇得坐架!



唯有行返去坐巴士,係巴士站附近有個〝警察報案中心〞,我諗已經荒廢左。



之後又係巴士站見到頭先聽誦經狗狗,因我認得它的頸圈,它在最遠處。



回程影車窗外的風景與晏晝時好大分別,望落去好憂鬱。



這是〝石壁監獄〞係高度設防的監獄。



回去前係〝東薈城〞行左一陣,這個〝心心〞係擺放係〝東薈城〞的詢問處,
其實,我想影這個東西好耐架喇!覺得得意。



這全都是係同一層既厠所走廊內的掛設。



後來老公又要去〝馬會〞,我係外出等佢時就左影下、右影下。



馬會對面〝Dickson〞門口兩旁的公仔。



老爺的〝汪汪肉〞係朋友家,所以唔同我地食晚飯。我地8點幾就回到家,
老公要食粥,我就等大家洗完白白就煲粥,大約半個鐘後就吃得喇!



1 則留言:

  1. 心經簡林都幾長, 要行廿分鐘先入到去O架. 都幾遠.
    [版主回覆04/15/2008 10:02:00]我地行到天陰又唔肯定有冇行錯,所以最後都放棄左。

    回覆刪除