2008年4月22日星期二

氣管炎

今朝阿B咳得勁過尋日,食奶中場休息我去拎片時,阿B咳得好勁,
當我擰轉頭時見到佢訓係到咳到嘔,口內有好多白色流質物體蕩漾,
我立即跑過去扶佢起身,點知佢吞返落肚,但就有少少係嘴角。


娣婦又有少少喉嚨唔舒服,所以佢地2個都要去睇醫生。
阿B回去〝廣安醫院〞睇!醫生話阿B〝氣管炎〞,
仲問家中有冇人食煙、花‧‧‧等,我與娣婦即答〝有人食煙〞,
醫生咁講即係唔好食煙勒!



阿B好鬼鍾意拎〝臭屎被〞和枕頭訓係電視機前地下睇電視。



之後出左騎樓攪攪振,佢將個〝椰菜〞當波玩拎起好大力掉落地,
我放高左佢又爬上去拎。



跟住又入返去拎張〝臭屎被〞墊係地下轉嚟轉去。



娣婦落街買早餐吃,當然分會分D比阿B喇!



嘩!阿B〝鬼鬼鼠鼠〞好似做賊咁!我見阿B著住件底衫襯牛仔褲~幾型丫!
所以就影下佢,若果天氣熱時出街都可以咁著就好喇!



我要買野,所以睇完醫生就行左一陣街,架車係商場租架!



1 則留言:

  1. 曾幾何時聽過電台有人講話如果咳得勁, 可以將個洋蔥切開一半, 放o係房裡面先至訓, 會舒緩d, 無咳得咁勁. 不過我未試過, 唔知真唔真.
    [版主回覆04/23/2008 07:19:00]你真係識好多野,我一陣同娣婦講下先。

    回覆刪除