2008年4月2日星期三

探病‧韓燒放題

2 April 2008


尋晚老公唔多舒服一回到去就食左粒〝傷風感冒~特強〞,
然後11點幾就齊齊訓覺,但今朝都係咁左好耐先起身。


今日朝同阿B睇〝史迪仔~2〞,我為左引起佢既興趣,
所以拎左上次係〝香港~迪士尼〞買既史迪仔公仔引佢,佢都有微微興趣既。


等到阿B訓左,而Blog又未升級完,所以好得閒咁就走左去將D野封好,
抺塵都方便D丫嘛!其中一樣要封既係〝米奇魔術師〞,
這隻係咁多年來阿嫂送比我其中一份生日禮物都起碼十年以上架喇!
佢頂帽都由藍色變左紫色。



Wrap既膠冇咁大個,所以我自己裁剪整下就包好用風筒吹時,
可能多夠位收縮前前後後整左幾個窿仔,但阿B又醒,唯有下次再搵機會整過。




今日早上9點開心果姐姐要做手術喇!由於醫院唔方便講電話,
所以我都係用SMS與她溝通。我、老公、至Fit姐姐和熊貓姐姐會去探佢,
原本高達叔叔都去,但佢舖頭臨時有時唔去得,叫我地之後有咩攪就打比佢,
而同屋住要開夜,叫老公探完後匯報一下。


我地7點半去到見開心果姐姐食緊粥水,傾左一陣佢細妹放工到來探佢,
但原來碗粥佢食左成個鐘架喇!佢呢排都只可以吃粥水,以後都要吃得清淡,
亦不能太粗勞,咁咪以後唔可以〝耍樂〞、〝麻辣火鍋〞咪唔食得囉?
唔可以通宵啫!而麻辣就唔好預我喇!


開心果姐姐仲有2個手術要做,仲要係2個月內完成晒,
佢自我估計3個手術費要十萬,之前我都問過佢保險可唔可以claim晒,
佢都話可以,但尋晚就話claim唔晒,所以佢自己都話〝身傷、荷包又傷〞。


佢未知幾時可以出院,因為醫生未嚟!我叫開心果姐姐如要人陪出院找我,
因為阿媽呢幾日放假,所以我下星期一先回去湊阿B。佢已搵左個朋友陪佢,
但佢細妹話佢有好多好重野要拎,我話怕你地拎唔到真係有須要就搵我喇!
我比較大隻D嘛!


我地係醫生巡房時就閃,所以未知佢幾時出院,明天找找她問下先。
頭先係醫院大堂見到〝李家仁〞醫生丫!即係有唱兒歌果個囉!



我地頭先相討過,大家身處〝浸會醫院〞最近去〝九龍城〞吃晚餐,
於是我就提意去〝寧記〞食麻辣火鍋,但我去完厠所後,佢地話唔好。
回到大堂後堂再相討,老公想去〝九龍城〞食泰國野,因為唔係成日可以食到,
但係至Fit姐姐冇車回家,最於都係去左旺角食〝韓燒放題〞。


上次我、老公和高達叔叔都係旺角決定食〝韓燒放題〞,但搵唔到,
而熊貓姐姐記得係有,我仲講笑問佢係咪發夢見過。
到達旺角就遺下老公等高達叔叔,而我地就去搵下。
行行下熊貓姐姐就打去〝1083〞問〝旺角~漢陽苑〞,
而我就拎住個電話記低號碼~真係有架喎!


我地去到〝漢陽苑〞樓下熊貓姐姐就話記得係呢到,但我〝O翕〞唔出之麻,
我唔係發夢架!我都好耐冇食韓燒,因為老公唔多鍾意,次次叫佢都唔去既,
所以今次去見到好多野食好開心丫!樣樣都想食。
呢到唔係好多人,但坐坐下就好多人嚟!


我好奇怪不論與什麼人,亦不論係食放題或每樣計錢,總之都係會攪到成枱野,
通常都係唔夠地方擺野食,要〝拿拿淋〞食晒D野,
所以我諗D人一定已為我地〝死唔蝕底〞一係就〝餓鬼投胎〞。


睇下燒之前張枱幾乾淨,到最後張枱就‧‧‧。


老公出去睇過得豆漿係我〝arm〞飲,
但我見到飲到最後〝鯨〞左有一舊舊野係杯壁,而這碗〝冬蔭公湯〞得南薑味。



我煮理既〝金菇肥牛〞煎完都好靚靚架!
不過,高達叔叔煎緊時已〝甩皮甩骨〞,所以冇影到。



這3隻翼係由至Fit姐姐煮理,所以影下先。
熊貓姐姐係我影緊時又話要影埋佢隻〝V〞字手,但佢郁郁下影到蒙左。
其實,我同過熊貓姐姐講有時唔敢影相怕阻住佢地食野,
佢話唔會仲好支持我影相添!我真係好開心,多謝你熊貓姐姐



食飽飽後,佢地仲拎左2次〝椰汁糕〞都食晒,但我唔食,我要食另一樣野。



嘩!豆腐花,之前返工係尖沙咀食lunch有時都會去〝漢陽苑〞,
那裡的豆腐花好滑架,估唔到呢到都好滑,我比左至Fit姐姐試食,
佢都決定吃半碗,在我推介下除老公外每人都食左半碗~真係滑不留口。
不過,我食到有一啖好似煮餸打獻唔勻〝鯨〞左有一舊野,
但我整咁多次豆腐花都唔會咁,唔知佢係咪用粉開既呢?
我覺得唔夠甜,所以叫老公趁佢地又出去〝不〞時順便拎糖水和黃糖,
咁咪冇咁〝樣衰〞囉!



原本想吃埋雪糕,但飽加上都只係一般,所以試左老公少少都係唔要。



結賬時至Fit姐姐拎個銀包出嚟時,發現與上次陪熊貓姐姐買的差不多,
不過,至Fit姐姐應該買左好耐,係睇下佢個由白色變左做〝灰色~ha~ha~ha〞!



2 則留言:

  1. 我都好耐無食韓國燒烤, 我都係鍾意去 BBQ多D.
    祝你朋友手術成功, 早日康復!!!
    [版主回覆04/03/2008 23:06:00]我兩樣都鍾意架!
    我代佢多謝你的問候先,佢第一個手術成功左,不過,仲有2個,希望佢捱得住喇!因為見佢食野都好辛苦。

    回覆刪除
  2. 咁短時間做三次手術, 對身體都好傷, 好返之後真係要好好補身呀.
    依家d醫生好叻, 手術成功率好高, 所以你朋友可以放心. 多 d朋友支持佢, 佢都會好得快 d o架!!!
    [版主回覆04/04/2008 07:55:00]佢遲D兩個手術都係開3、4個窿就攪掂架喇!呢D手術好似叫〝微創〞,比起以前要開刀好好多。

    回覆刪除