2008年4月11日星期五

我和老公與老爺有個約會@大嶼山寶連寺 (上集)

之前已約左老爺今日坐纜車去〝大嶼山~寶蓮寺〞睇大佛和食齋。


今朝早眼眉跳,好在左邊啫!左吉右兇嘛!唔係就有機會被困喇!


尋日天氣報告預測今日會落雨,我地上大佛時有少少陽光,
而回程坐時睇到車窗有少少雨點,在戶外時冇落雨~真係多謝上天眷顧。


尋晚已像小學生去旅行咁執好雨傘、毛巾仔、水、太陽油‧‧‧等等。
我見太陽不是太猛,雖然有帶太陽油都冇搽,結果就黑左少少喇!我係好易曬黑。



老公約左老爺在我地家附近集合,然後一齊去。
我地途經地鐵站附近有人派發〝Lipton〞熱朱古力沖劑宣傳產品,
我回到家時發現杯上的人係〝張敬軒〞,但佢個妝脂粉味好重攪到佢好肉酸。



我早上八點幾起身吃左個杯麵,而老爺就自己飲茶,老公當然乜都冇吃喇!
叫佢野D野食先飲奶茶都唔肯~削胃嘛!原本一支滿老公好快就飲完,
問佢好唔好飲?佢話好飲仲好飲過樓下茶餐廳,咁都係8蚊支仲要係冰鎮~抵!



我坐巴士時見到老公嘴邊有剃剩左條鬚,於是我就搵2個一蚊幫佢夾,
但係得一個,而5毫子就好多,所以就用5毫子去夾,但好難夾。


到達東涌後老公在遠處已見到纜車唔郁~唔通冇開?一場去到緊係行去睇下喇!
老公仲話纜車內有人,但我睇唔到喎!我問電梯口的服務員〝有冇纜車坐?〞,
回覆有~但係技術上問題暫時未得,大家仍抱住希望上纜車站看看。



上到去行近D睇纜車內真係有人架喎!嘩~係山上果D又大霧又高個心一定好驚。



我地都唔知等到幾時就轉去搭23號~巴士
係巴士站都見到纜車仲未郁,唔知上到去寶蓮寺郁未呢?



等巴士期間見到有消防車添!老公話緊係纜車內有人報左警,
夜晚返到去睇晚間新聞真係有人報左警~老公真係〝料事如神〞。



雖然,我擁有肥胖既身驅,但老公和老爺都係瘦削人士,
所以我地坐3座位都坐得好鬆動,仲要比平時我與老公坐2座位還要鬆。
我係巴士上都盡量影下風景,今日好大霧能見度好低。



我地上到去纜車都未郁得,之後我就去影大佛,
因為上次我去食齋送左張有〝大佛〞的卡比我,之後阿婆都想要,
所以今次我又影和一陣拎一張比阿婆。我影左好多張都唔係咁滿意,
再影就好大霧喇!我心諗〝我係影比阿婆架!〞,無幾耐D霧就散開喇!



〝寶蓮寺〞內的情況~


 


我影完〝大佛〞就入去食齋喇!
你保存另一存根就可以行樓梯睇〝大彿〞入內睇〝舍利子〞。



今日係平日唔係好多人食齋比上次假日好好多,我地3個人有一個湯、飯、4個餸。
老爺和老公都係食好少野,老爺更加冇飯引添!佢地兩個都係食半碗飯,
我唔想嘥飯和餸,所以食左3碗飯,有排減喇!



每人2件,老爺怕熱氣吃左一件,所以我食左3件。我發現係用腐皮包架,
下次我又試下整先,除這碟餸外全部都食剩。



老爺唔吃辣、老公唔食豆腐和青豆,而我係這款餸只是唔吃青豆,
所以我獨力一人吃。



這款我只是食冬菇。



而這款我只吃白色一舊舊果D,所以佢地都要好努力食。



頭先食完飯我問老爺要唔要牙籤,老爺話〝佢得8牙係真牙,其他都係假牙,
所以唔駛牙籤。〞,係喎!唔記得左添!


欲知後事請到:我和老公與老爺有個約會@大嶼山寶連寺 (下集)


1 則留言:

  1. 睇O黎果日 D 天氣真係麻麻, 又坐唔到欖車, 有 D 可惜. 
    你一個人食三碗飯!! 咁勁!!! 我都覺得唔應該浪費食物O既. 所以唔好嘥係O岩O既!!
    [版主回覆04/14/2008 17:24:00]我除左發育時期一餐食2、3碗外都冇喇!因為怕肥,但真係唔想嘥野!雖然,我吃左3碗,但係都仲有1、2碗飯剩。

    回覆刪除