2008年4月4日星期五

簡易雞批 (內附食譜)



老公上次話〝雞批〞個皮係酥皮佢唔歡喜,我都冇搓都唔知點解會係酥皮既,唔知關唔關用〝固體菜油事呢?因為好似用左個皮會鬆D。


今次我就係我食譜庫內再尋找下雞批食譜,比我搵到呢個~用料比上次整〝雞批〞的簡單。上次焗既途中才記起忘了掃蛋液,所以晝左既圖都睇唔到。經過上次教訓今次就記得喇!圖案仲睇得好清楚添,上次我都有寫3個字送比老公,但全部食晒都冇人知,今次應該係人都見到喇!


由於太夜焗起,所以未試味,不過我用左少少餡做〝白汁雞包〞,所以覺得餡料比上次的味淡,但我覺得淡得滯,老公就話佢〝arm〞味,而汁比上次的少,下次等我試下將餡料合併改良下先。





簡易雞批


批皮:

牛油               4安士


砂糖               2安士


麵粉               4安士


根粉               4安士


                  1 (掃批面的蛋汁另計)


批餡:


雞扒               1


洋蔥               73


磨菇 ()        2


白汁:


牛油               1/2安士


麵粉               1/2安士


                  1/3茶匙


雞粉               1/3茶匙


鮮奶               4安士  


做法:


1.     雞扒切粒、蘑菇切片或粒。


2.     將批皮的材料混合,撈到無粒粒成為麵團為止,然後封好放入雪櫃雪硬。


3.     爆香洋蔥加雞扒粒炒熟,將磨菇粒或片撈埋一齊。


4.     將牛油煮溶離火,然後放麵粉不繼攪,直至攪到滑無粒粒為止,再開火,分幾次倒入牛奶(需要不斷攪),最後落鹽,雞粉,煮到杰身便成為白汁。


5.     在雪櫃取出麵團,分成5個麵糰(@44克重),再壓於模內,加入餡料。


6.     用木棒壓平其他麵糰,然後用小圓形模印出批皮舖在批上,掃上蛋汁,最後放入焗爐焗用190度焗20分鐘。


l          若想晝自己喜愛的圖案話可以在掃完蛋汁後晝上。


沒有留言:

發佈留言