2008年4月17日星期四

多事幹

阿B真係〝多事幹〞點解咁講?因為阿B又發燒。
原本娣婦話明天要帶阿B去打〝肺炎鍊球菌〞針,問阿B係咪唔想去打針?
唔知明天要唔要同阿B去睇醫生呢?



今朝我返到去見肥仔既物品係餐枱上,就問阿婆〝肥仔係咪冇返工?〞,
阿婆話肥仔係房陪阿B,過左一陣肥仔就抱住阿B出嚟!肥仔話阿B好似有D燒,
我話剛訓醒係熱D,不過我就冇摸過阿B。


我食完早餐,而阿B原來係我上嚟前食緊奶架喇!不過,佢又唔食就同佢落街,
於是肥仔叫我帶埋阿B落去食早餐,然後佢去睇醫生。


今日醫生休息,我地就行去隔離村睇,另一個醫生又放大假,由另一個代替,
但佢十點半先應診,仲有1個鐘,就帶阿B去左公園玩,到咁上下就回去診所,
差不多全程都係抱住阿B,抱到手都軟。



肥仔11點幾開左奶比阿B食,一陣佢就訓左。等阿B訓醒,
而我又執好野就落街食lunch,果時都4點幾。食完野去左〝惠康〞行一陣,
入到去阿B就肯行。


我五點幾發現阿B額頭好熱,一探就〝101.4度〞~哎!
到7點幾再探〝101.6度〞,跟住就食藥。阿B係唔係好肯食野啫!
其他都好正常。拿~睇下佢幾曳成日都倒轉頭睇野。



頭先去〝惠康〞肥仔買左包芝士腸比阿B,到娣婦放工返嚟!
又買左2包芝士腸比阿B,兩公婆心有靈犀喎!



夜晚開餐立即爬上櫈霸位喇!但係冇乜食飯,只係攪攪振。



沒有留言:

發佈留言