2008年4月7日星期一

喉嚨痛、發燒

星期六,夜晚娣婦阿媽發現阿B發燒,今日娣婦冇返工,
咁應該尋晚阿B扭得好勁喇!


嘩!阿B有新奶咀喎,仲有個新喇叭添喎!娣婦話係肥阿哥買架,還有部扭蛋機,
不過,肥阿哥拎返走,可能佢未識玩掛。我都想買部〝米奇扭蛋機〞,
不過,我知老公實唔準,所以我都冇提過,咁又係對我嚟講都唔係必須品又嘥錢。



尋日阿B好扭計又唔肯食野,成日都要去娣婦到邊個都唔跟,
但娣婦抱佢都係扭又扭到〝咬〞晒腰,跟住娣婦抱佢去睇車都OK架!
不過,肥仔一行出騎樓阿B立即擰轉頭望住發脾氣,
跟住肥仔再行近D都唔得~激死肥仔。


尋晚食飯開始又扭又喊,攪到食完飯成個鐘有多都未停,所以雖則早上睇左西醫,
但食完飯肥阿哥和阿嫂都一齊陪阿B去〝廣安〞睇急症。我有事要回覆阿嫂,
阿嫂同我講佢地出左門口去睇醫生已經冇喊喇!仲同肥仔〝Give Me Five〞添丫!


阿媽話西醫和〝廣安〞都係三百幾蚊,下次都去〝廣安〞睇快好多又有位坐。
兩個醫生都係話阿B喉嚨紅左令佢發燒,加上大氣敏感有少許感冒。


阿B知道夠鐘食藥,所以自己拎定〝架餐〞先。



我比架車阿B娣婦就問〝有冇多謝姑媽媽丫?〞,佢唔講只做手勢〝請請〞。



佢玩玩下個〝史力加〞頭箍將佢放左係個肚腩到。



阿B幾叻仔拎左包野自己掹左支筒出嚟!
我放回枱佢又拎返,仲用牙咬想拎支飲筒出嚟!
然後又自己吉落個窿到,佢緊係唔成功喇!最後都係要我出馬。



阿B一早醒左攪到4點先訓,但睇左約3個字就醒,於是我與娣婦就帶佢落街行下。
咁乖自己拎住飲咁耐,就緊係〝寶礦力〞喇!頭先跑呢邊面仔擦左落地損左少少。



佢走到濕晒娣婦幫佢潑涼,睇下佢幾爽!



返到去一陣又要出街,佢拎件衫比娣婦示意要換衫,
娣婦整估佢話〝你係咪叫我換衫丫?〞。



沒有留言:

發佈留言