2008年4月12日星期六

無腰骨

前日已約左今日去肥阿哥家玩,尋日肥仔來電叫我今早九、十點要上去湊阿B,
因為佢11點要外出。今日我要去睇醫生,咁唯有帶埋阿B去,
然後一齊去肥阿哥到。



老公坐坐下怕阿B會跌想與我換位,你用手〝咔〞住佢咪得囉!
跟住老公又話佢坐到〝pair〞晒,咁就比個背囊佢攬住。



每次與阿B睇車我都會用手指住話佢知呢架係咩!果架叫咩名!
所以有時佢見到車都會用手指指住話你知架!



見佢〝悶悶不樂〞就叫老公比餅佢食勒!



阿B攬得個背囊咁實做咩丫?



到達診所見到我地飲水佢又要飲〝貪高興〞。



離開診所就前往肥阿哥家,阿B睇得好肉緊丫!



睇下佢又坐到〝pair〞晒喇!



阿B而家好鍾意訓係地下,有時仲係地下碌添!



阿嫂話〝尋日阿B成日拖肥阿哥去拎提子食〞,今日阿B聽到提子就有反應喇!
阿嫂放左D係枱就立即爬上櫈拎嚟食,全部都係佢自己掹架!



娣婦放工買〝吉野家〞給大家一齊食,每次阿B都會食薑架!仲食得好滋味添!



1 則留言:

  1. 係啦, 阿B點解坐車坐到悶悶不樂咁O架??? 唔通佢有心事?? 哈..
    [版主回覆04/15/2008 10:07:00]佢唔玩既時候個樣通常都帶點憂鬱,唔通佢想扮〝潮偉〞?咔~咔~

    回覆刪除