2008年4月18日星期五

反轉醫院

今早同阿B落〝惠康〞,阿媽去完街買野又來搵我地,
起初我都係買左一隻奇異果比佢吃,因為我唔係到佢地成日都唔記得比阿B食,
但阿媽堅持買多隻,仲話一定記得比佢食。



阿B燒未退,佢係都要黏住我要我抱,睇下佢〝淚滴如豆〞,
就係因這幅相與阿媽〝吵野〞。



等到肥仔和娣婦放工就一齊帶阿B去〝廣安醫院〞睇醫生,
今次這個醫生診費二百幾蚊,所以又睇左三百幾蚊。


我見幅相效果咁醜樣就用相機既特別功能影,這功能係會閃2次,
點知咁就錯失左一張靚相。



阿B係醫院喪走、喪叫,攪到醫院好鬼嘈。



走到咁上下就飲啖水先。



大家睇到嘛?阿B坐左係娣婦大脾食飯,而娣婦就瑟縮係阿B後面食野。
阿B乖D喇!睇下你攪到係阿媽~幾慘!



1 則留言:

  1. 奇異果好呀, 有勁多維他命c, 不過如果有咳就唔好俾佢食, 因為奇異果同提仔呢 d 生果都會刺激氣管,咳o既時候食o既話會咳得更勁, 平時無事就食多d都無所謂. 另外, 去醫院或者診所最好都係帶個口罩, 當然都要睇阿B肯唔肯啦, 因為今日報紙話香港流感好勁, 政府無如實報導, 小朋友發病率超高, 所以真係要小心呀. 保重身體呀.(大人, 小朋友都係)
    [版主回覆04/19/2008 15:45:00]你唔講我都唔知,奇異果、提子會剌激到氣管,咁我要等佢好番先比佢食喇!

    回覆刪除