2008年4月20日星期日

事事成功

肥仔接近中午時來電問我去邊?我又問佢阿B呢?
阿B係樓下食完早餐一出茶餐廳門口就指住肥阿哥棟大廈,
所以佢地咁早就過左肥阿哥到。


尋晚我回到家中立即動工做〝麵種〞為今日整包作準備,
用都〝麵種〞包包會軟熟D架嘛!就算唔好吃起碼都軟棉棉都覺得好D丫!
不過,整既時候我又發夢囉!用電動打蛋器搓麵糰,但係用左打蛋果2支野,
打打下才知用錯應該係用螺旋果2支。


跟住我又發現星期一買左個盤諗住整〝瑞士卷〞,
但係個盤大過我個焗爐吖~激死!其實,我都想過一個新焗爐,
因為個焗爐有一邊腳溶溶地,而且冇〝對流風〞,又冇得淨開下火喎!
要遲D等我搵到做野時,再買過一個大D既焗爐喇!



今日高達叔叔會來我地家砌模型,佢今朝11點幾來電剛到過模型舖未開,
又唔知幾時開?又問老公起身未?例牌未喇!佢提意我地可以食野先或者等埋佢,
若唔等佢呢佢就自己係果邊食,咁我緊係選擇等埋一齊食喇!


老公:黑椒餐肉牛扒飯、我:香草檸蜜烤金沙骨飯、高達叔叔:黑椒牛扒腸飯。



高達叔叔回去先,因為我與老公都要去買野。麵粉真係貴左,
今日買都貴左1蚊,返到去見到高達叔叔〝埋頭苦幹〞。



記得嘛?〝前日〞煮左〝碗仔翅〞我拎左一盒預備今日Tea Time吃的。
唔知點解個雪櫃雪唔到雪糕~雪就會溶,但係睇下兜翅雪到變冰,
佢好有性格選擇性雪野架喎!嘩~倒落個煲到凍到~



我都好努力整〝芝士包〞和〝雞批〞,仲叫左老公幫手用電動打蛋器搓麵糰添!
我用左〝麵種〞整包包~好軟丫!



雞批〞之前睇到有個〝Blog友仔〞整得好靚,
一問之下原來佢係跟我以前都有去開睇既Blog整,呢個〝韋太烹任教室 〞唔錯架!



全日高達叔叔砌左一對手、一對腳容一隻膝蓋,
我見佢今日都冇乜起身食煙和去厠所,應該呢隻比較複雜。



晚餐我一早諗好食乜,就係炒米粉和粥,方便快捷、經濟實惠,
最重要係唔駛傷腦筋。



吃完晚餐打比阿嫂話佢知我明天拎包和雞批比佢做早餐。



尋日阿嫂比左D〝惠康〞印花我,所以今日我又換多個煲〝Wedgwood~高身雙耳鍋附蓋 (24cm 7.6L)〞,仲有2個想換,要再努力先!



沒有留言:

發佈留言