2008年4月8日星期二

唔係吖!樽領?

明天係〝老公大人〞生日喇!預祝~〝老公大人〞生日快樂!再錫我多D多D多D!


之前係惠康見到米架被人〝一掃而空〞,尋日就見到屋企有好大包米,阿婆話係屋企樓下有人揸架車嚟賣,老公話袋米裡面既米都未必與包裝袋的牌子相符。



今日我有事要外出一陣,所以阿B五點幾先洗白白,跟住阿B又要回醫院覆診。阿媽剛放工回來咁就由阿媽幫阿B洗白白,唔係一陣有咩〝頭暈身罄〞就煩喇!我就負責拎衫比阿B換。阿媽幫阿B著衫時居然叫我講搵件樽領衫比阿B,我聽到眼都凸埋。


我:唔係掛仲著樽領?而家三十幾度,條街熱到甩肺丫!仲著樽領。(呢個情況我緊係用誇張手法架喇!)


阿媽:你姪仔唔同人架嘛!


我:你地成日咁呵護佢,成日都唔比機會佢自己去自我調節,成日都話佢病又話佢孱。我唔知丫!你自己同肥仔講。


其實,我都怕佢地嘈都已經搵左件短袖做底衫再加件棉質厚身做面衫,都係咁我都唔知點?我平時有時就係為左呢D少事而嘈,忍得多火山都爆喇!講佢地又唔明都講到我掹,肥仔返嚟都話唔駛著樽領。


今朝都試過阿B著左一件長一件短袖衫,但阿婆都話要加多件背心,我都係果句喇!你唔趁而家熱D比佢自己調節下,咁保護佢‧‧‧。



阿B睇完醫生後肥仔提意買晚餐去肥阿哥家吃,但肥阿哥要出街食飯,但阿嫂就冇去,咁我地就可以買上去食。


大家都唔知食乜好?我打比老公問有冇好提意?老公起初都冇後來提意食麥麥,肥仔聽到都覺得爆冷,因為老公唔喜歡吃〝麥麥〞,佢order要食〝足三兩〞,但肥仔話要9點先有,不過,老公話有,而我又記得〝足三兩〞早上11點後就有,而〝足三兩~Double〞就係晚上9點先有,但肥仔話〝足三兩〞好似要24小時〝麥麥〞先有。


我地去左醫院附近的〝麥麥〞問下有冇先?店員話〝足三兩〞要24小時先,果真係吖!原本諗住叫老公轉另一個餐,點知肥仔話老公食佢又食,咁我地就坐〝的士〞去另一間買順便約埋阿嫂係〝麥麥〞等。


我地去左間24小時〝麥麥〞,輪到我地買時店員話〝足三兩〞要晚上9點先有,吓!頭先果間又唔講清楚喎!剛才既〝的士〞錢都夠買2個餐喇!白行又嘥錢。


肥仔叫我問店員比多幾包茄醬,咁我話問佢比多15包,肥仔話比多十包得喇喎!我話是但喇有多咪做〝stock〞囉!店員一手拎左〝炸〞茄醬,我見佢好似想數又好似想放晒落個袋到,咁我就話你比晒我喇!



肥阿哥〝屎坑〞地毯換左新既,見到〝立入禁止〞呢4個字就諗起阿B,我立即同阿嫂講阿B仲未識字喎!



2 則留言:

  1. 我屋企都係買[金鳯]呢D大大包O既米O架, 不過都加O左好多, 由我初初買一百三十幾蚊, 直到最初我阿媽話再去問, 要二百幾蚊, 你話誇唔誇!!!!! 真係食米就知米貴!!!
    呢隻米唔好用太多水煮, 多水就會好濕好淋O架啦!!!
    嘩...我未試過O係麥當當拎咁多茄汁O架!!!! 
    [版主回覆04/10/2008 01:35:00]我一家都係茄醬怪,應該好快會用晒。呢包米都唔知可以食幾耐,因我家一日煮2餐飯,每日平均食7-9嘜米架。

    回覆刪除
  2. 哇~~~你有排唔使買.......茄醬啦~~~~
    [版主回覆04/10/2008 01:33:00]係丫~我拎左回老公家,因為阿嫂都有存貨,又可以慳返D。

    回覆刪除