2008年4月8日星期二

日本仔

今日阿B要回醫院覆診,我等埋肥仔放工回來就一齊帶埋阿B去等姊婦放工,
係等娣婦期間我地去左〝零食物語〞行。


一睇阿B就知佢有收獲喇!



佢揸住袋野週圍跑,肥仔買左2條芝士睇和一隻〝寵物小精靈~企鵝〞比阿B。



今次藥費只是180大元,大家覺得可能上次有塞既退燒藥,所以貴D。
醫生話阿B〝喉嚨靚晒〞,只是比左一支抗敏感藥。


我地約埋阿嫂買〝麥麥〞去佢家開餐,但肥阿哥約左人吃飯。
阿嫂拎左個扭蛋機出嚟問阿B玩唔玩?但佢掛住食完全冇埋會阿嫂。



肥仔見到阿B自己扯支飲筒再篤嚟飲好出奇,我與娣婦都話佢尋日已經識喇!
我仲話尋日佢仲用牙咬飲筒膠套添丫!當然,唔成功喇!



睇下佢又掛住睇電視勒!跪住咁睇成個〝日本仔〞咁!


我乖唔乖呢?我自己食粟米架!係喎~我套衫襯得靚唔靚丫?係姑姑媽幫我襯架!
係咪好〝Sharp醒〞呢?



嘩!阿B攪咩丫?有人約你咩?拎手袋走人既?



後補(8 April 2008):


我忘記左有用手提影左阿B係〝零食物語〞既情況,睇下佢係到搗亂。手提影相太大聲吸引左店內售貨員行左過嚟!我見到都立即停止影相勒!



1 則留言:


  1. 左面果張, 好似日本節目 BB 也 SHOPPING咁, 唔知仲以為佢一個人出街買O野食. 哈...
     
     
    [版主回覆04/09/2008 17:17:00]你唔講唔覺,講左睇又係喎!哈~哈~哈~!

    回覆刪除