2008年4月28日星期一

閒談一小時

今日我晏晝就回去老公家,因為阿媽今、明兩日都放假,不過,阿媽早上要回醫院覆診,而明天就要陪細舅父去醫院覆診,所以明天一樣要回去湊阿B。


上星期五,我唔小心整疼左自己隻腳,至今已經係第四日,我差唔多臨走時被阿媽發現我隻腳疼成咁,就問我咩事?阿婆見到又話我成日都撞到既,散緊係咁上下喇!其實,大家都知我係一舊〝大番薯〞,老公更給我一個封號〝薯王〞是也!



我回到老公家就執拾一下,再整埋少少就通知朋友仔收到房署第一次派屋的消息,但朋友問〝點解Bong~Bong聲咁嘈既?〞,緊係喇!我一邊掃地、拖地一邊同你傾電話吖嘛!我同你一樣又係要將地下D野離晒地先開始掃地、拖地,咁我又順手抺埋塵咁囉!


朋友仔又話而家買餸貴左好多,佢又問我今晚吃乜?都係煮麵喇!平時係屋企食埋,買餸食唔晒又嘥,所以我地都冇係到煮飯架!



我問佢近排有冇新作?因為佢之前整過麵包、蛋糕、馬拉糕‧‧‧等等,雖然,佢冇寫Blog,但都有電郵D相比我睇架!一直想整麵包的我,就係果次睇到佢整得好靚就〝的起〞心肝去整勒!佢話D材料用晒!想買〝吉士粉〞,我話幫佢買,橫掂我地今個星期四有聚會可以比佢,因為佢住得好遠下。佢話可能會自己出去買,咁我叫佢要買就呢兩日話我知。


這隻4G~USB係肥阿哥買比我架!之前佢都話買比我,可能佢見我成日都用記憶卡比阿B既短片佢麻煩,用手指方便D,不過,我講左唔要,因為唔想嘥錢買,點知肥阿哥都係買左比我~多謝。


下個月我要去飲宴,咁要〝咋咋淋〞減下磅先。頭先朋友仔話佢而家都係食7成飽,發覺個肚腩細左。朋友仔好瘦一百磅到與我差不多高都咁樣,咁我都要努力,等我試下仿效下先,一陣又跳下〝高中健康操〞。


1 則留言:

  1. 你呀哥真係好錫你喎~
    [版主回覆04/30/2008 22:49:00]雖然,佢個人粗魯,但都好錫屋企人架!

    回覆刪除