2008年4月22日星期二

阿婆~擔心不矣

尋日帶阿B睇完醫生回來見到細舅父和舅母嚟左,我諗可以係有關細舅父的病,於是我問細舅母關於細舅父的病況。


今日細舅父要入院驗血,又要驗肝功能如何才決定幾時做手術,但係點解一切都可以咁快既呢?政府D野唔係要排好耐既咩?我諗可能因為有私家醫生的推薦信掛,封信係寫左緊急的。


阿婆與細舅母閒談間聽到阿婆腳痛,今朝都見佢貼左膏藥,但係陪阿B去睇醫生未有時間問,而家有時間咁我就問下阿婆點?阿婆話痛左好耐,痛到唔係好訓到,阿婆洗白白後撕去膏藥,見佢隻腳都腫腫地,咁我就比左肥阿哥上次比我罐〝麝香壯骨膏〞比阿婆。


之前都教過阿婆腳痛隻腳熱就用凍水敷,而腳凍就用熱水敷,我都係用呢個方法。尋晚臨走前我幫阿婆貼左膏藥先,阿婆怕明天洗白白麻煩,咁到時我幫你包住佢咪得囉!



今朝老豆、細舅母都陪細舅父去左醫院,我回到家仍聞到膏藥味就問阿婆如何?尋晚訓到,好左一半喇!不過,訓時膏藥鬆脫,所以我就用醫生膠布幫阿婆貼住先。


阿婆話腳痛唔係好想食野,而家加上細舅父的病,更加冇胃口,我見阿婆都講到〝眼泛淚光〞,所以之前整〝蜂蜜蛋糕〞都係想整比阿婆食,因為佢好喜意食蛋糕。


細舅母都話去過幾間廟都話細舅父冇事,但阿婆仲叫細舅母去另一間問下,我話呢D野唔好問咁多,因為我八卦聽埋有好多野,但我唔迷信,合聽就聽、唔合聽就當冇聽過,我係咪好似〝八卦師奶〞呢?


2 則留言:

  1. 你阿婆隻腳係乜o野問題呢?? 我之前又聽電台苑瓊丹教風濕腳, 關節痛可以買米醋, 然係煲熱佢, 用手巾吸o左d米醋然後熱敷痛處, 每一日都要做, 有個人敷o左兩毎星期, 對腳無再痛呀, 苑仔都話好有效. 唔知幫唔幫到你阿婆.
    [版主回覆04/24/2008 14:15:00]多謝你的方法!有時冇辦法乜野都要試下,等我話比阿婆知先,多謝晒!

    回覆刪除
  2. 記得條毛巾凍o左又要再浸返d熱米醋再繼續敷, 保持住熱熱地先至得o架~
    [版主回覆04/24/2008 18:19:00]OK~唔該晒!

    回覆刪除