2008年4月2日星期三

泡泡魚@2008愚人節

1 April 2008


今早帶阿B去〝惠康〞買餸排隊等比錢時,
佢等到不耐煩將個頭放在購物車的手柄上,我冇帶相機用左電話影,
但係捕捉唔到,佢一見我影就立即坐返好,睇下佢幾蠱惑丫!



一返到屋企就自己立即脫下背囊喇!不過,係拋落地下到。



我執之前買落既蛋糕、麵包材料預備拎回老公家,
B一見到我執野個盒就立即將D野執出執入喇!
後來佢仲自己將個盒笠落自己個頭到,仲要不停由屋頭走到屋尾,笑鬼死我地。
B可能知今日係〝愚人節〞,所以就自愚氹下大家開心。


我一見到佢笠個盒係頭到就諗起早上同佢睇〝四眼雞丁〞
,套戲內〝雞丁〞有個朋友叫〝泡泡魚〞,佢係一隻魚要帶氧氣罩架!
就好似阿
B而家咁樣喇!咁精彩我緊係有錄低與大家分享嘛!



傍晚時份~阿公執藥阿B例牌去攪攪振,因為阿公有個兜裡面會有好多個樽仔,
而樽仔內裝住
D藥〝五顏六色〞搖下又有聲,所以阿B每次都會去攪架!
而我又要煮餸唔得閒喎!所以又出動個盒比佢玩勒!


佢又係將D野搬出搬入,又將個搖控器放埋入去,到冚蓋時又拎返出嚟!
唔通佢識分類既?


但係冚極都冚唔到,跟住又再執過,佢不停執都係唔得,
最後〝har〞到D野週圍都係,跟住又走去攪阿公,我就〝拿拿淋〞煮埋D餸,
然後去〝泡製阿B〞喇!我唔係打佢,只係叫佢執返D野啫!





沒有留言:

發佈留言