2008年4月19日星期六

颱中邊爐@浣熊2008

今早十點幾老公起左身一陣見到2個〝蜂蜜蛋糕〞就問〝係咪2個都衰左?〞,好明顯喇!佢即時反應問我〝你有冇用錯粉呢?〞,雖然,我好肯定答〝冇〞!但係都驚驚地邊講邊搵嚟睇下,拿!冇丫~我D仲要係〝高~級~低筋粉嚟架!,然後就比〝Blog友仔~Grace〞〝蜂蜜蛋糕〞既作品比佢睇!我會再努力架喇!


雖然今日打風,但冇影響到我地去肥阿哥家玩既念頭。我和老公到達家樓下就兵分兩路,大家完成任務後就在集合點會合一齊去肥阿哥家,我既任務係回家湊阿B,而老公就買外賣,咁樣可以省時。


肥仔和肥阿哥返工,阿嫂飲左茶,所以老公只係買我既乾炒牛河、老公既豬扒燴飯和娣婦既楊州炒飯。今日乾炒牛河炒得唔均勻、味淡唔好吃,盒野大盒過平時和送湯係因為這個唔係茶餐。



阿B攪住我地食野,後來我就諗到叫阿嫂打機,當然係玩〝Mariokart〞咁佢咪可以坐定定囉!我地食完又玩,但我初時都冇玩,因為到肥阿哥家不久又開始眼花喇!又好似被閃光燈閃完咁,所以唔多想郁。


晏晝肥阿哥來電話佢一陣有2個同事嚟!所以今晚晚餐〝打邊爐〞。我地係廳玩緊〝Wii〞,肥阿哥就搬左〝PS3〞入書房與同事打〝Call of Duty 4〞。


佢地買左小肥羊既〝清湯湯底〞,呢個湯底好似藥材湯有杞子、當歸‧‧‧,都幾香架!



嘩!睇下有幾多野食。帶子人人都讚好添丫!所以好快售罄。芥蘭~我唔吃,佢地話好好食。打邊爐時,肥阿哥個同事好攪笑,佢講左好多野,但唔係癈話嚟架!雖然,佢係一位男仕,但係講關於小朋友既野好有見地,我覺得對小朋友有一定認識。不過,佢未結婚,因為另一個嚟既同事就係佢女朋友。



1 則留言:

  1. 哇~~~好大粒帶子呀
    [版主回覆04/21/2008 07:23:00]味道仲唔錯添丫!

    回覆刪除