2008年4月4日星期五

開心到振~

今日真係開心到唔知點樣形容吖!整包又順利又好味,老公又幫手,
而出街食左2餐都好好味,令我信心返晒嚟~今日真係Prefect Day!
不過,高達叔叔就嘛嘛喇!
佢今日〝掃墓〞後會嚟我地到再砌模型,所以我地就唔等佢去食野喇!


我與老公晏晝一點幾去左〝葵涌廣場~草根食堂〞食野,
老公食〝一號餐:乾炒三絲銀針粉〞~好食過樓下,不過就好油,
我見到每條粉都沾滿油,而我就食〝2號餐:龍蝦忌廉汁雞皇飯〞,
但係買晒得番一號、四號,咁我唯有食〝四號:香草檸蜜烤金沙骨飯〞。


這個飯有八舊金沙骨架,汁又好味,呢間野N年前去過2次又貴又唔好食,
不過,唔知係咪轉左廚師好左好~好~好~多。



我地係食野前去左〝葵涌廣場~果子烘焙〞到入貨,
因為要買高筋粉預備一陣整包用。我預算都係買2舊無鹽牛油,
不過見佢減價15蚊舊咁平就緊係買多一舊喇!
再買埋蜜糖預備下次整鬆餅時用,老公話鬆餅冇蜜糖唔好喎!



食完野又去左買包包餡料,磨菇得原粒買左返去就自行切片,
切切下又記起上次話左下次切粒,所以今次有D片有D粒。
我覺得切粒好過~易食又易裝入個批內。



高達叔叔就係要砌這個手版高達模型,要成$360我就唔捨得喇!
有時我整下包行出廚房見到佢好似D阿伯〝刷假牙〞咁笑死我。
頭先話佢唔開心係因為個手版模型造得差,佢講過話唔再去呢間買,
但自己又走去買,咁緊係會有D唔開心喇!



有時又見佢好似〝玉石工人〞係到磨玉石咁,全部都好似阿伯工作咁既。



頭先點解會話今日好開心呢?係因為我好成功地做左〝白汁雞包〞和〝芝士包〞。
這2款包都好香軟鬆軟,因為我尋晚專登做左個〝麵包種〞嚟做包包。
麵種由尋10點26分雪到晏晝2點57分先回溫比上次耐左,
我將2個包都用同一個麵糰食譜做,所以就一齊焗。



不過,原本只做〝芝士包〞但老公唔喜歡吃芝士,
所以我諗做多款老公喜歡的〝簡易雞批〞,順便攞少少做〝白汁雞包〞餡。唉!
簡易雞批〞上面有野既!上次〝雞批〞都有晝架,
不過,自己冇記性攪到食晒都睇唔到之嘛!


這3個字要我講就講唔出,所以我專誠寫嚟送比老公架!



今日我用電動打蛋器攪麵糰部機發出〝燶〞味就向老公救,
跟住老公就用機幫我攪麵糰,咁我自己就可以整雞扒又慳返D時間。


我星期一要係屋企拎埋另一部電動打蛋器先,咁下次真係出事都有後備嘛!
不過,希望這部唔好壞喇!是關佢有5段速度打發都可以快D嘛!



睇下老公幾抵錫幫我攪到個麵糰又薄又靚!仲可以拉到咁大張添!
我一讚佢咋~佢就〝橇屎〞喇!我原本做每件事的時間唔多吻合,
好在有老公幫手咋!多~謝~老公。



夜晚老公話出街食,佢老公由上年恨食〝煲仔飯〞架喇!
上次夜晚行過見到我間中去買早餐既茶餐廳夜晚有煲仔飯食,
咁我地就去左試食喇!


大家係咪見到碟飯好肉酸呢?因為初時老公唔準我影相,咁我咪食囉!
之後佢和高達叔叔個〝排骨煲仔飯〞到,我見到好靚心想影但係‧‧‧。
老公見到我對它讚口不絕,所以叫我想影啦!



沒有留言:

發佈留言