2008年4月17日星期四

沉住氣

今晚我將尋日既〝簡易梅菜扣肉〞再加左多2舊冰糖、水和豆腐卜就冇尋日咁鹹喇!



今日阿B又〝多事幹〞,每次阿B病就會有好多說話聽,平時都多架喇!咁既situation下仲多野講。


阿媽一知道阿B發燒就話〝沖涼唔好沖咁耐丫〞、〝沖涼又唔好比野佢玩〞、〝前幾日都話佢係有燒又話冇〞、等等‧‧‧。而阿婆又話唔好比芝士佢食,因為芝士係放係雪櫃,佢地concept食冷野唔好。阿媽轉頭食完飯咪又比〝木瓜〞阿B食,不過阿B唔食之嘛!生果咪又係生冷野,佢地話唔同喎!我真係冇佢地咁好氣。


阿媽停左一陣又繼續講,今次我〝沉住氣〞冇出聲,輪到肥仔出聲。


其實,而家阿B咁大個我同佢洗白白都係企係到沖,就算以前坐盤我都會比D有顏色有大細既兜比佢玩,阿B會裝水飲,但佢飲之前我已經制止左佢,漸漸而家都係玩冇飲。


阿媽話佢仲細唔好企係到沖,玩野飲左D水落肚唔好,而肥仔唔好企係到沖,因為天氣凍。佢地見到一次就唔比佢玩,佢唔試你唔教佢又點識呢?阿B一早已識得將D水由一個兜倒去另一個兜內。我會用花灑不停同佢淋身架!咁又點會冷到佢丫!佢地都唔聽我講,可以又講得惡喇!但佢地腦裡只得會冷到佢、飲到水肚痛,所以而家我盡量都唔同佢洗白白~癈事煩,仲好慳番。


我真係好怕阿B病,因為又會被〝依依~哦哦~〞一番。



今日早上阿B食唔晒D奶,11點幾肥仔就開奶比阿B,但我講左平時做法和意見。


我:平時係等佢食埋晏晝飯到3點幾先開奶,若然咁樣阿B好難戒奶架喎!


肥仔:佢眼訓就要開奶比佢食,佢食飯唔多,而且本身又唔夠營養。


我:但食野唔定時會對阿B有影響,我唔記得有咩影響,好似係〝生活會無規律〞。


肥仔:唏‧‧‧。


我:唔緊要喇!遲D都係你地湊架喇!


其實,我係講〝悔氣話〞,因為佢地要咁我都冇辦法。



我地去完〝惠康〞,肥仔拎野,而我就抱阿B,屋企洗樓,地下有D乾左、有D濕濕地、有D有水印,我見阿B又肯行咪唔抱囉!因為我抱左佢幾日隻手好攰,肥仔又話要抱佢。


我:唔緊要喇!都唔係好濕啫!


肥仔:抱佢喇!整濕佢對鞋,一陣踩入屋就整〝烏租〞間屋。


我:佢入到屋我就會同佢除鞋架喇!


肥仔:唔喇!你真係麻煩!


我未講完擰轉頭就見到肥仔好〝掹癐〞抱起阿B,我唔知肥仔係咪話我喎!咁樣我緊係過去抱喇!因為佢平時返工要搬野已經攰,所以每次出街通常都係我抱阿B,因為娣婦隻手整親過唔可以抱阿B,如果老公係到老公都會幫我抱阿B。


我唔係要佢地跟足我既做法,我又唔係認定自己果套先係正確,而係咁樣我唔知點湊阿B,因為個個人做法都唔同阿B好難適應,我唯有自己調節跟佢地做法,但自己個心又‧‧‧,哎~我都唔想多講喇!


我寫這篇只係講出心裡既野,記得小時候阿媽同我講過〝若要人似你、除非一個你〞。


1 則留言:

  1. 放鬆d, 唔好勞氣, 咁多人, 你一言我一語, 係會多 d 意見o架喇!! 我諗平時煲d肉碎粥, 魚粥, 雜菜粥俾阿B食,平不時無咁多零食, 應該正餐會食多D O野. 其實奶都可以照俾佢飲, 不過就唔係重點, 飯仔都食得, 魚可以俾佢食多D,
    其實都好難做到每一個人都覺得O岩聽O岩睇, 互相就下啦. 唔係真係好勞氣O架. 自己又唔開心.
    [版主回覆04/18/2008 09:01:00]衰仔又係既飯和粥都唔食得多,雜糧就會食得多D,好煩丫!

    回覆刪除