2008年4月21日星期一

Osim~窈窕魔師


近日我比之前暴漲左好多,今個月頭去肥阿哥家玩〝Wii〞時磅過都肥左,我諗到而家都肥左十幾磅就實走唔甩。


今朝拎〝芝士包〞、〝雞批〞比肥阿哥&阿嫂時,居然個看更唔認得我問我拎〝住戶証〞睇!佢仲話太多人新搬嚟!唔認得,我心諗唔係掛〝唔認得?〞,唔通我真係肥到認唔出係我。阿嫂話隻〝雞批〞好吃,肥阿哥我未問,娣婦都話好吃,而餡仲好香添,肥仔都話香。


剛才收到個消息遲D要去飲宴,弊!肥左咁多邊有衫著呢?老公話求其咪得囉!我都係著牛仔褲咋嘛!我從小到大都未試過著牛仔褲去飲,更何況男同女都唔同。最衰老公冇問到幾時去飲,我都唔知有幾多時間比我去努力添架!但其實我可能都係得個講字,未必可以〝的起心肝〞去減,如果真係減到老公就最開心,老公就算減到都唔可以好似以前咁,唔好期望咁大喎!而〝四大長老〞就最唔開心,老公家喜歡人肥架嘛!


我要諗定到時減唔到、減到著咩衫先,以前返工我都係諗定一個星期既返工衫,一知道有function又會諗定著咩衫架喇!因為我貪靚吖嘛!


今日左邊身和頭〝陰陰〞痛諗住用下條腰帶和早D訓,但頭先有朋友來電〝三人會義〞傾左好耐,條腰帶要明天先用,所以而家寫完Blog就要訓喇!


 


 


3 則留言:

  1. osim呢舊野係咪真係減到肥架,我都係減肥進行中.........
    [版主回覆04/22/2008 07:44:00]之前有報告講過係冇效,不過,我話比老公聽肥左,佢就叫我震下,大家一齊努力~奸爸嗲!

    回覆刪除
  2. 我都有,不過我覺得無功效
    [版主回覆04/22/2008 07:45:00]應該冇效,但心理上好D咁喇!

    回覆刪除
  3. 做運動唔難, 但係要日日做有恒心就超難, 俾個網你, 等你得閒睇住黎做, 哈...敢做一定瘦到.
    http://hk.youtube.com/watch?v=8l-OE7B1NCE&feature=related
    呢款就o岩阿b做.
    http://hk.youtube.com/watch?v=gl8k6UICpLI&feature=related
     
    [版主回覆04/22/2008 07:50:00]真係要好有恆心,我見佢開頭個動作好似耍〝六通拳〞,之後見佢動作好攪笑,我同老公講左叫佢唔好笑我架喇!佢話唔會,希望今晚可以〝的起心肝〞做喇!

    回覆刪除