2008年4月14日星期一

維修‧避難

之前房署維修人員睇過話我地整〝石屎剝落〞要自行搵人拆鋁窗,拆完又要裝咁多錢,而且佢地又話唔整都冇問題,所以決定唔整。當時阿媽返緊工,放工回來知道就奇怪有好多人都係咁,但唔駛拆鋁窗,所以就去搵房署維修人員叫人再睇。


上星期阿媽通知我今日十點會有房署維修工人來維修,咁我就要帶阿B〝避難〞,所以我都早已約左熊貓姐姐食lunch。


我地等到十點都未嚟!阿媽就打去追,回覆會搵師傅盡快到,再等多半個鐘都未到,我就出馬打去追,都係官腔口吻,但好快就有房署維修工人嚟睇!因為有一個單位整個厠所下塌剛剛先整好,要十二點、一點才可到來維修。



我早左半個鐘到達食飯的地點,阿B坐一陣就扭,幾經艱苦等到熊貓姐姐食lunch,我搵位前已睇左食乜叫佢幫我買埋。


熊貓姐姐食完就幫我抱阿B出去行,但佢唔多肯要去我到,所以我食左半碟飯到就冇食出去搵佢地。之後去左〝橘子烘焙〞買個Mousse模,因為見到個Blog友仔介紹唔錯又唔貴想試下,順便買埋其他材料。


阿B好喜歡吃〝聖安娜〞的卷蛋,所以我專登買左一個〝瑞士卷〞焗盤整比阿B食。



今日阿B唔肯行差不多全程都係抱,真係抱到手都震震地,所以係橘子樓下問阿B〝返屋覺豬企定去公園?〞,問左幾次先答〝回家覺豬〞。在回家車程中阿B訓左我就問阿媽維修完未?阿媽話剛開始,吓!唔係掛,阿B訓左咁你開家架車仔係外面,但落車時比我弄醒左~激氣。


房署維修人員、老豆、阿媽討論緊整3支柱的問題,討論完老豆就出左電梯口坐,我並冇參與過唔知佢地講乜只聽到話〝挑〞出嚟就得,房署維修人員話要住戶自行拆去先幫我地整,這是規矩。


我見佢地企晒係到就過去睇下咩事,之後出電梯口叫老豆拆,老豆叫我拆,我冒汗!點拆呢?其實,我都預左係我拆架喇!問左老豆原來係拆塊膠板啫!Easy Job喇!我以為要拆埋路軌添!咁就難到我喇!



阿媽問埋廚房咁樣有冇開題?房署維修人員一篤就有野跌落嚟!都要整埋。但又要拆廚櫃玻璃,可能太耐冇拆,所以我與老豆都試過係拆唔到,我地亦都同房署維修工人講玻璃難左唔緊要喇!房署維修工人話怕被玻璃弄傷,不過,佢都話應該冇問題既。



我4點幾又肚餓,所以吃左阿媽係〝山崎〞買返嚟既〝黑糖〞麵包與〝東海堂〞的〝美呆棒〞差唔多都係中間有cream,不過,阿媽話好食過〝東海堂〞。



今晚我地冇飯食,阿媽話去樓下吃,我通知肥仔,佢問阿媽食乜?佢知道後就話過肥阿哥果邊吃。每次外賣都係得肯德基、Pizza Hut、元綠壽司、麥麥,但娣婦唔食麥麥和元綠,所以我決定吃雞,因Pizza Hut又貴又唔係抵食。


我通知老公,老公話叫外賣貴又冇乜旅選擇,所以佢自行外賣回來。我地想試個〝鬼馬芝士波〞,所以老公到達就話〝鬼馬芝士波〞餐,我問佢地的食量:肥阿哥要4件雞加一個上校漢堡;肥仔3件雞;娣婦2隻蜜蜜燒、少少薯格、一個鬆餅;老公要2件雞;我要3件雞,而阿嫂未返,肥阿哥幫阿嫂order3件雞和一盒白汁雞皇飯。


而家D飯比以前少1/3,而雞皇飯都少一半。



我係第一個食〝鬼馬芝士波〞,我咬落去想拉時~真失望,一D都唔似廣告既,睇下流都唔流下~真係〝留〞(假)。大家都好失望味道好一般,芝士味又唔強~總之把鬼喇!



我地6點幾過去肥阿哥果邊時都未整完,明天廚房要掃油和後天幾支柱要鋪磚,鋪磚大工程D因為要搬開D野!


2 則留言:

  1. 我尋日出荃灣都去o左果間店買o左你買果個模呀. 都係因為見個blog友買o左先走去買咋.
    [版主回覆04/16/2008 15:06:00]哎呀!我遲一日去或你早一日去咪有機會見到囉 !咁你就可以見到阿B幾曳喇!

    回覆刪除
  2. 哈... 我怕佢見到我即刻走人呀!!! 佢一定會話: [你係邊位呀??]哈..
    [版主回覆04/16/2008 19:13:00]唔會~佢會偷望你,仲會偷笑添架!

    回覆刪除