2008年4月19日星期六

阿B復甦

上星期係街派既〝Lipton~朱古力熱吻奶茶〞,今日記得拎比阿嫂和娣婦試下,
阿B見到就立即熱吻左佢一下,仲吻得好深下添啵!



阿B係2張櫈到行來行去,睇下其中一張櫈的闊度幾窄,咁都要行既!
細路一D都唔怕死架!



弊啦!比佢見到我地既brunch添!不顧一切都要吃,
但頭先剛係屋企食完粥咋喎!你係咪真係食架?



攪左好耐先等到阿B訓覺,仲要係邊睇打機邊訓覺。



我地收機、老公開始訓,阿B就起身訓勒!佢都訓左好耐。



阿B可能訓前食左藥既關係,訓醒後個人〝呆呆滯滯〞。
唔知佢仲咩好用力屈D腳趾。



肥阿哥比左舊遊戲機既手制佢玩。



阿B七點幾要食藥,因為飽肚吃,娣婦6點幾煮左半個烏冬比阿B食先。
佢食過野後就回復正常喇!可能頭先肚餓得滯。



我唔記得講野D咩野話阿B見到錢會唔會有反應?肥阿哥比D佢睇。
嘩!立即衝埋嚟丫!



由於D錢好〝烏租〞多菌,所以玩左一陣就拎返,但係阿B唔肯,
於是就用朱古力奶同佢交換勒!



大風又大雨,肥仔放工回家時拎左件佢地係〝香港迪士尼〞買既風褸比阿B著,
這件風褸第一次著架咋,不過好大件。吖!上次我去肥仔叫我買件衫比阿B,
我買左〝史迪仔〞汗衫一件唔知阿B而家合穿嗎?



2 則留言:

  1. 杯奶茶我地都係街拎左幾杯,飲完之後都覺得幾好飲,仲去左超市買左成盒添!
    [版主回覆04/21/2008 07:28:00]咁你有冇用張coupon?

    回覆刪除
  2. 你o係 d 相度加返 do野o黎遮住d人樣, 遮得幾好喎, 哈...都唔係好覺, 完全無影響d相. 哈.. 
    [版主回覆04/21/2008 07:29:00]我都唔知架,整完先知襯返色,哈~哈~!

    回覆刪除