2008年4月18日星期五

添新裝@春季2008

碗仔翅前排話煮阿婆唔舒服冇謂口,前幾日想煮屋企又要維修,
終於今日煮左喇!大家Tea Time就可以吃佢勒!
我用埋前日用剩的清雞湯倒埋入去。



今日同阿B去睇醫生,若果去睇西醫我就可以去買衫,因為成日等醫生時,
係商場內有間Boutique衫唔錯,不過,今早問左娣婦係去醫院睇。


肥仔放工返嚟!就同佢講阿B睇完醫生我要去買衫,
我一早諗好~若然佢地唔去我就自己去,因為〝廣安醫院〞係山上,
而Boutique係千色店果邊都相距幾遠下,點知肥仔話咁佢又去果度買衫。
我地離開醫院後就行去山腳坐小巴去Boutique附近。


頭先我係醫院矛厠出嚟時度門交太實回彈時,
整到隻手前臂最發達既肌肉紅左,之後就瘀左,睇下我幾〝倫俊〞。


Boutique內有張梳化仔,咁我要睇衫就放阿B落去坐,
我轉頭衰仔就自己滑落地週圍走,娣婦和肥仔就帶阿B出去等我專心睇衫。


我睇得好開心丫!因為衫合我心水、我又合穿,仲要衫都唔係好貴。
我買左2件,本來仲想買多件,不過,個售貨員話我著就可以差D,
佢怕我個Hip唔合身。買左新衫緊係著下照下喇!冇我想像中咁好睇,
不過,我會同自己講好睇來催眠自己,唔係就可能又唔著架喇!


我有好多衫都未著過,到而家想著都著唔返,因為以前S、XS碼,
而家X、XL碼點著到喎!


晚餐去左食〝日本〞食堂吃,我地每人叫左一個飯自己吃。
老公~滑蛋豬扒飯、我~咖哩豬扒飯、 肥仔~壽司餐、娣婦~滑蛋牛肉飯。



另外再加少少小吃,老公特別order,肥仔話貴左D,因為一客2隻要20蚊,
即十蚊隻,老公話好食都唔算貴,但我唔覺有乜特別都冇味。
老公話食日本野係冇味,因為係要食佢個鮮味,但我一D都唔覺,
反而老公覺得佢有鮮味,等我明天問下佢地覺唔覺呢?



 肥仔問我明天去邊?高達叔叔約我地去睇模型有合適就買,
然後,後天來我地家砌,不過就未約實。肥仔明天要返工,
因打風娣婦不能回娘家吃飯,咁我地見此就叫高達叔叔自己買,佢冇乜所謂,
所以我就約左明天去肥阿哥家玩勒!


沒有留言:

發佈留言