2008年4月27日星期日

買到喇!

我、老公、肥仔一家和高達叔叔一齊去左〝新城市〞行街。原本約埋同屋住一家,但同屋住要返工。尋日都過肥阿哥今日去唔去?答案唔講都知喇!


今日我買左想買好耐,而買唔到既野,亦都買左想買好耐,而一直冇買既野,真係好開心。


我係〝CirySuper〞買左個環保袋,我想買好耐架喇!平時老公實唔準買,因為佢覺得嘥錢,唔知點解今日比我買喎!



跟住又買多個〝Plastic Bay Dispenser〞,咁D膠袋可以放得整齊D喇!



我個〝米奇〞散子包好殘就快爛,但又搵唔返〝米奇〞喎!今次見到有〝龍貓〞,雖然,唔係我喜歡的〝米奇〞,但係老公喜歡的〝龍貓〞,所以就買左。



我行左好多地方都買唔到2008年Organizer既refill,可能遲左買喇!幾經辛苦被我係〝新城市~大眾書局〞搵到。




今日去到〝新城市〞冇晒BB車,服務員幫我地係〝西田〞留左一架,但要15分鐘內去到拎。於是就叫肥仔一家去拎車,我和老公就等高達叔叔,咁就比我發現係商場內有2個人扮的石膏人像,一個扮〝美國~自由神像〞,而另一個就唔知係乜。有個人同〝自由神像〞影相擺個喼係身後好似個〝自由神像〞要〝走老〞咁。



扮〝自由神像〞果個成日都整蠱人架,而另一個就真係郁都唔郁。我睇番D相個感覺好似電視台玩偷拍咁!好得意。


嘩!好肚餓,我與高達叔叔見面後立即去〝西田〞與肥仔一家會合。〝西田〞係4月27日改名為〝一田(Yata)〞。

我地〝西田~美食廣場〞食Brunch,娣婦食〝鰻魚飯〞、高達叔叔食拉麵,肥仔買〝小丸子〞大家一齊食,仲有買左個奶黃燒餅比阿B,咁阿B仲有食飯既!由於唔夠位肥仔與娣婦一齊坐,而我地3個加阿B又一齊坐,所以我唔知肥仔食乜。



我與老公就食〝Mos Burger〞,因為其他野都係差唔多價錢,所以就試新野喇!我覺得價錢都唔算貴丫!我地2個餐分別有一個包、飲品、雞脾或炸蝦都係41蚊個餐,炸蝦有5隻架!雞脾又大隻,老公再買多個薯條試,所以我覺得價錢合理。



〝招財貓〞和〝桃〞(唔知係咪呢?),係〝新城市〞與〝西田〞連接的通內派扇和紙巾,紙巾內有一張一蚊贈卷。


食完飯又係西田幫阿B入左果汁既貨後,行返去〝新城市〞,又被我係地下面對〝大會堂〞個門口又有一個人扮〝巴黎~鐵塔〞,呢個又係好攪笑架又有好多表情和動作。全個商場的石膏像都係由老外扮架!



娣婦係我前幾個身位,佢一見到〝CitySuper〞有食譜就話比我知有食譜拎,每次我去〝CitySuper〞都會拎架!娣婦買左想買既野後,我地就帶阿B去公園玩勒!



 



我見個呢個野幾靚咪又影下囉!高達叔叔仲比果束野勾住D頭髮。



我見娣婦唔舒服,而老公要做〝掌門人〞前回去睇,加上高達叔叔話時間早就去我地家砌模型,所以我就決定早食飯,7點幾就去〝宜家傢俬〞食晚餐。


娣婦喉嚨好痛,痛到喉嚨食野都〝拿〞和失聲,今朝就再去睇醫生,所以唔多想食野。娣婦order一碟肉丸,不過都食唔晒,因為〝拿〞到喉嚨好痛。今餐有扒剧仲平過餐廳。



大家吃完飯除娣婦外每人都吃多一杯雪糕,非常滿足。頭先娣婦和肥仔拎左張煮肉丸既食譜比我。




頭先係〝新城市〞的汽水機買〝寶礦力〞飲,發現比平時的瘦長和多左80毫升,而味道都淡D,仲發現有個〝建議售價25元〞。



回到家對比一下除以上的不同外,仲有個名〝寶礦力水得〞(新城市)、〝寶礦力水特〞(市面),一個〝得〞、一個〝特〞,唔知係咪唔同地方做既呢?兩支都係繁體字。



1 則留言:

  1. 好豐富o既一日喎,有得買, 有得食, 有得睇, 真係開心.
    [版主回覆04/28/2008 23:20:00]最開心就係買到想買好耐而買唔到既野~Yeah!

    回覆刪除