2008年5月1日星期四

帶病上陣

今日肚餓想食野,但又唔多想食野,呢樣唔想食、果樣又唔想食,我已經連續幾日口淡淡,所以晚餐我食得最慢,佢地都覺得其怪。


尋晚已決定今日起身去睇醫生喇!因為咳多左、聲又沙左,隻耳又塞塞地,但醫生休半日息,所以今日一早就去睇醫生。


約十點到達診,嘩!診所內堆滿人,好在醫生好快就睇完一個,得等左半個鐘唔駛就睇得。醫生話我鼻發炎,所以影響到喉嚨和耳仔,並且會傳染人,但傳染性低,不可以吃蝦、蟹和蛋黃,轉天氣一定要著多件衫,藥要飽肚食。


我好肚餓睇完醫生就去食粥,我和老公都吃〝艇仔粥〞,豬皮有好多豬毛,食幾食就出晒水。碗粥就係削D,但〝架兩〞好好味。



今日約左1點與纖瘦姐姐、愛魚人士、愛心姐姐、電腦奇俠、大食仔與大食媽飲茶,跟住就去愛心姐姐、電腦奇俠家耍樂,但大食仔與大食媽唔飲茶要遲D嚟!



雖然約左1點,但睇完醫生食埋早餐,入到嚟只係12點,所以去左商場行就買左〝Mr. Bean Bear〞,睇下佢都被呢副〝曼聯水晶麻雀〞吸引而來。



愛心姐姐的窗枱上擺放左好多盆栽。



咁多係咩葉?咪係紫羅蘭葉囉!個盒係愛心姐姐親手整架!



〝火百合〞係購自〝惠康〞。



左邊盆係〝紫羅蘭〞,但我未見過D花開得咁高,而右邊盆係〝兔仔花〞開花巴時候D花會各下垂,好似兔仔耳咁,比〝火百合〞還要垂得低。



窗枱除盆栽外,仲有得意擺設。



書房內仲有好多擺設,我仲見到有3隻高達模型,愛心姐姐都有份砌架!



左邊係放係大門口的擺設,後來我係書房有個金色足球,原來係紙巾筒嚟架!



電腦奇俠係〝加菲〞到做,所以愛心姐姐都比左D〝加菲〞既野我丫!



我打麻雀,而老公就係梳化訓覺。我打左約6圈有D似發夢又走雞、叫糊又數錯牌叫死糊,咁樣就叫老公起,我要抖抖,之後到我睡一睡,睡醒有D餓就話落街買野食,但老公自動請纓去,因為佢想去抽煙(屋內不准吸煙),之後再交由老公繼續,我吃完再去睡。


打麻雀時纖瘦姐姐話有秘密要講,但埋左關子好耐,後尾都係由愛心姐姐親自宣佈明年〝愛心姐姐與電腦奇俠〞結婚~恭喜~恭喜~!


耍樂最後一鋪電腦奇俠食左一鋪〝小四喜〞,後來食完飯等車時睇番D相,我記得N年前新年睇過〝ATV〞講計番數,若果你係碰〝arm風arm位〞就唔駛一定碰晒〝東、南、西、北〞,總之碰其中三要包括果圈〝風〞和你自己個〝位〞都係叫〝大四喜〞。之前愛心姐姐都吃左一鋪〝十三么〞,2次我都冇份比錢。



唔知係咪食左D藥,我有D肚餓,所以8點幾就去食晚餐。我地去食上海野,因為今次比平時早要等位,不過都好快有位。



呢個就係〝大食仔〞,佢仲重過老公和纖瘦姐姐,而家9歲4年班已有110磅,不過佢算高~全班第2高,佢既高度應該到我肩架喇!



纖瘦姐姐話大食仔肥左,而我又肥左叫我地一齊影一張相,我緊係唔制喇!我肥得咁肉酸,都冇大食仔咁可愛。今日大食仔唔知點解好乖,又唔多出聲,我問佢咩事?佢話好攰。



沒有留言:

發佈留言