2008年5月21日星期三

〝Hug〞事件簿


尋日都講過老公工作煩忙,我冇寫錯字,因為佢公司D野好煩和工作量好多,我諗佢而家連少少時候都冇,應該都冇睇我個Blog。


上星期和今個星期六、日都要返工,不過,上星期日要陪我電髮和佢自己又要剪,咪冇返工。今個星期日都要返,不過要去飲又唔返,所以就會聽到〝哦~哦~〞聲勒!



尋日5點幾我想打電話比老公同佢講好想佢〝攬下我〞,我間中就會有這種感覺架喇!亦都會同老公講,老公都會識做既,個感覺好〝Sweet、Warm〞,但係佢咁多野做打比佢又煩住佢,內心爭扎左一陣決定都係唔打,咁橋老公打嚟!聽佢勞嘈左幾句又要掛線,我叫住老公想講,老公話〝四字人〞(日本人)行緊過嚟要掛線,之後都冇同老公提過呢件事,當時我有唔開心架!不過,好快冇事喇!做野緊要嘛!唔係點養個大食老婆喎!


我與老公暫搬回家今日係最早起身,可能平時夜訓,而且我與阿B一齊訓,佢每晚約2點就開始每隔一小時就嗌或喊一次,有時不只一次,但佢訓晏覺又冇事架喎!我與娣婦都懷疑佢作病,所以我個人成日都好攰,再加上天氣唔好、週期性不適和睡眠不足攪到D骨劇痛。


今日7點就起身,係老公返工前我主動〝Hug〞佢,佢當然又〝Hug〞返我喇!之後我就送佢出門口,雖然,我冇機會同老公講,但我都可以完成Target。


老公lunch後又來電,傾左幾句到我想講返〝Hug〞事件時又要掛線,因為有事要做,真係激死我,不過,我寫完呢篇之後心情靚番晒,因為有個地方比我發洩出嚟!


頭先約5點老公有事外出一陣,所以來電講左2句,又正當我想講時又要掛線,因為佢同事有事搵佢,哎呀!不過唔緊要喇!反正又唔係大件事,只不過小事一樁,唔講都冇所謂喇!嘻~嘻~以我既性格又點會唔講呢!有機會先再講喇!哈~哈~


沒有留言:

發佈留言