2008年5月11日星期日

肉菇絲蠔炒米粉 (內附食譜)


這款炒米粉係我小時候每逢某一個聚會時有個阿姨就會煮給大家吃~非常好味,我好鍾意吃。每次煮蠔油係不可缺少的,但我從沒有在旁偷師,長大後憑少少記憶試煮,當然味道不及阿姨,但已不錯喇!


炒米粉要用〝天鵝牌〞,雜貨店老闆話冇咁易碎。我開始炒時用油,之後都係加水,一來米少快淋,二來用水不是太油膩,三來不會太黏鑊。




肉菇絲蠔炒米粉


材料:


米粉                         適量


冬菇 (切絲)             適量


瘦肉 (切絲)             適量


銀芽                         適量


醃料:


                             少許


                             少許


                             少許


生粉                         少許


獻汁:


                             少許


                             少許


                             適量


生粉                         少許


蠔油                         適量


做法:


1.          瘦肉洗淨切絲用醃料醃一陣。


2.          冬菇洗淨浸軟,去蒂榨乾水份切絲。


3.          米粉浸軟隔去水份。


4.          熱油下米粉,之後邊炒邊加水,炒至軟身。


5.          加入適量蠔油,使米粉沾上顏色,盛起備用。


6.          爆香瘦肉、銀芽和冬菇,加入糖、鹽、水、蠔油試味,最後加入生粉水。


7.          將瘦肉、銀芽和冬菇獻汁淋在米粉上即可。


1 則留言:

  1. 簡簡單單, 但係睇落好好味喎!!!! 我成世人都未試過炒米粉, 所以唔識整.出街如果食炒米, 我一定係叫夏門炒米, 無第二樣o架啦, 甜甜地好好味.
    [版主回覆05/12/2008 10:29:00]廈門炒米我都鍾意食,酸酸甜甜都幾開謂架!

    回覆刪除