2008年5月2日星期五

向雞批邁進一步

尋日去完街返到去寫Blog、整相,實在太攰走去床訓一陣又再起身努力過,但係又頂唔住又走返去訓下,之後老公見我食左藥索性就將我歸位等我訓,叫我明天先整,當時我攰到郁唔到勒!唯有咁囉!


今日個鼻、喉嚨就舒服過尋日,耳塞好左好多,可能明天再要去睇多次醫生。今次老公傷過我,因為我睇醫老公公司生冇得claim,係咪好cheap呢?仲要係日本公司喎!cheap到爆。



晏晝整左雞批,一次比一次好,嗯!有進步。今次比之前的好,係個皮薄D,若果個皮再厚返D就係老公心目中的〝雞批〞。這次做法和材料與之前既〝滿意雞批〞一樣,不過,份量就唔同。今次冇鋪食譜,因為我想做到老公心中既〝雞批〞先。



其中一個雞批我壓係撻模時個邊整得太高,所以榻左落嚟!穿左個大窿。



今日老公休息,所以可以陪我去醫院探舅父。尋日問左阿媽探病時間和細舅父身處醫院的位置,探病時間有2段:12點至1點、下午5點半至7點半,老公想5點幾去,但12點幾去時間好用D,所以最後決定12點幾去。


我地去到醫院已見到阿公坐係出面,而阿媽和細舅母入左去睇細舅父,我係出面遊盪見到阿嬸就問下佢〝我想入去探人〞,點知佢話而家唔係採病時間,吓!唔係掛~尋日阿媽話我知架咋喎!原來下午12點至1點已取消左,但係醫院比細舅母既資料仲未改,不過,我地都有入去睇細舅父,但要輪流,因為每次係2個人。


我入左去幾分鐘就出返嚟!因為我既病菌傳染開去,之後到老公入去,但係護士不停行來行去,怕阻住好快就出返嚟!幾分鐘唔夠細舅母都出埋嚟!原來係護士唔准再逗留,佳因而家唔係探病時間。


細舅父虛弱D,可能係只吊鹽水關係,我見細舅母一直觸住細舅父隻手幫佢按摩,真係sweet喇!



探完細舅父係葵涌廣場見到今日〝北京奧運火炬手〞#031~陳 潤 韜(全職健美運動員),佢好似好急忙打電話,而我見佢身後有個人拎住個好長既盒,我覺得係裝〝奧運火炬〞,不過,老公話唔會喇!點會比你丫!返到去睇電視,真係咁好送支〝奧運火炬〞比你架!


頭先係百佳、惠康都冇晒麵粉,兩間都係得返呢款麵粉咋!咁都要買住先喇!以防萬一。今次整左3個,所以之前麵粉夠用。唔通麵粉真係好缺貨?咁遲D咪唔駛〝阿茂整餅〞囉!



今晚老公終於試左上次係街派既〝熱吻朱古力奶茶〞,佢話唔夠甜自行加左練奶,味道就好飲D。



2 則留言:

  1. 雞批真係好好食, 你老公真係識食!!!!  不次可以試下叉燒批, 我覺得一樣咁正.
    [版主回覆05/03/2008 10:30:00]我成日都想試下整〝咖哩牛肉批〞,不過牛肉好少有得賣,都係得個諗字,你既提意都幾好喎!叉燒容易買。

    回覆刪除
  2. 自己鍾意乜名就整乜名, 哈..我都想整咖哩雞批, 又或者咖哩雞包, 不過都係得個諗字. 哈...
    [版主回覆05/03/2008 16:25:00]好多時都係得個諗字,因為又要買材料,有時材料用唔晒又怕嘥,有時又要搵食譜,所以都好煩架 !

    回覆刪除